حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: همواره به دولت‌مردان تاکید کردم که گرفتار «حاشیه‌ها» نشوید و فقط به «متن» بپردازید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
درحالی که اخبار رسمی مشخص شدن زمان واریز سود و ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت را تایید نمی‌کند، همچنان بازار فریب مشمولان و جاماندگان سهام عدالت داغ است و برخی کلاهبرداران با روش‌های مختلف سعی در فریب مردم دارند.
شهریار-وزیر بهداشت گفت:ما در افتتاح بیمارستان‌ها سعی داریم، که روز بعد از افتتاح پذیرای مراجعین باشیم و افتتاح صرفاً شکلی نباشد، در برخی مواقع متأسفانه افتتاح‌های دولت قبل غیرواقع بود.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه كیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی كل كشور بر این است كه با نظارت های متناوب از خطوط تولید، كیفیت محصولات خودروسازان كه مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.
ایرنا نوشت: ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: امسال با رفع برخی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت از لحاظ فنی سعی دارم در صورت رویارویی با رضا کایالپ او را شکست دهم.
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
برخی مواضع دولت سوریه به ویژه درخصوص اسلام سیاسی مورد تایید تهران نیست. عربستان سعی کرد مواضع تنش‌زا را با ایران در این نشست مطرح نکند. موضع قطر هم چندان غیرطبیعی نیست، قطری‌ها می‌گویند که هنوز بسیاری از مسائل سوریه حل و فصل نشده است و موضوع‌هایی مانند پناهندگان و گروه‌های معارض همچنان باقی است. بسیاری از بند‌هایی که علیه ایران آمده بود الان حذف شده و روابط ایرانی-عربی رو به پیشرفت است. عربستان سعی دارد بسیاری از مواد تنش‌زایی را که بوده است، کنترل کند. اساس ایدئولوژی حزب بعث اقتصاد اشتراکی و پان‌عربیسم است.
برخی عادت دارند هنگام دعوا و عصبانیت، حرف‌ها و طعنه‌هایی به زبان بیاورند که هرگز از ذهن طرف مقابل پاک نمی‌شود. سعی کنید موقع عصبانیت دست روی ضعف‌های همسرتان نگذارید. پای خانواده‌اش را وسط نکشید و اهانت نکنید. اگر نمی‌توانید به خودتان مسلط باشید، موقع خشم محل را ترک کنید.
برخی با پیگیری‌های شدیدی که انجام دادند و رایزنی‌هایی که کردند توانستند امضا‌های استیضاح وزیر را از حد نصاب بیندازند، اما ما از هفته بعد که مجلس شروع به کار کرد سعی خواهیم کرد بار دیگر استیضاح را مطرح کنیم. فعلا متاسفانه آن‌ها موفق بودند، اما ما قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
برخی تحلیلگران می‌گویند، اقدامات دیپلماتیک عربستان می‌تواند موجب ایجاد دوباره پویایی در منطقه شود، زیرا پس از چند سال جنگ نیابتی، به نظر می‌رسد که عربستان سعی دارد آرامش را در خارج برقرار کند تا تمرکز خود را بر اصلاحات در داخل معطوف کند. به نظر می‌رسد تغییرات اجتماعی و طرح‌های بزرگ اقتصادی، موثرترین راه برای کسب اعتبار بین‌المللی است که ریاض آرزوی آن را دارد.
برخی تحلیلگران، شیوه میزبانی چین از مکرون و همچنین پیامی را که شی جین‌پینگ سعی در انتقال آن داشت، نوعی «ضدحمله» می‌دانند. استوارت لایو می‌نویسد: «چین سرعت و شدت ضدحمله‌های خود را برای مقابله با سیاست‌های امریکا افزایش داده است. آن‌ها استقبالی با شکوه از امانوئل مکرون و اورسولا ون در لاین برگزار کردند که تفاوتی محسوس با شیوه برخورد آن‌ها با مقام‌های امریکایی داشت.»
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
آداب و رسوم گوناگونی در میان ملت‌های مختلف دیده می‌شود، اما یکی از عادات مرسوم در کشور سودان در ایام ماه مبارک رمضان قبل از موعد افطار است که برخی از افراد در بزرگراه‌ها سعی می‌کنند عابران و رانندگان را به هر طریق ممکن متوقف کنند تا میزبان آنان در مراسم افطار باشند.
برخی از نمایندگان مهم و تاثیرگذار در مجلس تشکیل «جمعیت»ها یا «مجمع«هایی که اکثرا عنوان های مردم پایه دارند و ورود به فعالیت های انتخاباتی را راهکاری بهتر ارزیابی می کنند و بدون توجه به اوضاع حاکم بر کشور و دوره ای که در حال سپری کردن آن هستیم سعی دارند منافع و نیازهای جناحی و شخصی خود را برآورده نمایند.
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت طلب‌ها و منافقان سعی دارد کشورهای مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد .
حسین علیه گفت: اغتشاشگران و فتنه‌گران در حوادث اخیر با اهانت به قرآن، پیامبر، مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مبانی دینی سعی کردند تا اندیشه ظالمانه و مستبدانه خود را نشان دهند در حالی که خروجی و نتیجه چنین فتنه‌هایی ذلت و خواری استکبار و دشمنان است.
پرسش مهر که اولین بار در سال ۱۳۷۶ مطرح شد، در سال‌های بعد نیز ادامه یافت. در برخی از پرسش‌ها، رؤسای جمهور سعی داشتند سیاست‌های خود را در قالب این پرسش مطرح کنند.
در پس جمله «شما همان چیزی هستید که می‌خورید» حقیقتی نهفته است. برخی غذا‌ها می‌توانند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند. سعی کنید از گوشت‌های فرآوری شده (سوسیس و بیکن) و غذا‌ها اجتناب کنید یا مصرف آن را کاهش دهید. هم چنین، مصرف غذا‌هایی با مقادیر بالای قند و کربوهیدرات را کاهش دهید.
ایران نوشت: احتمالاً توئیت (استاندار) به مذاق برخی از افراد خوش نیامده و حالا سعی کردند با پول‌پاشی اقدام به تخریب منصوری کنند؛ مسأله‌ای که اوج بی‌انصافی و منفعت‌طلبی را در اثنای بحران ملی نشان می‌دهد.
در این بین، برخی فعالان سیاسی، که شرایط را برای اظهار عقیده و جلب توجه مناسب دیده اند، سعی می‌کنند با بیان اظهاراتی به اصطلاح از زبان مردم، مقاصد و اهداف خود را دنبال کنند. در همین راستا، محمود احمدی نژاد که سیاست پرداخت یارانه و اصلاح نظام یارانه‌ای کشور در دولت او شروع شد، لب به انتقاد گشوده و تصمیمات و اجرای آنها را مورد سوال قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ