آرتورو ویدال که در بارسلونا با لئو مسی هم‌تیمی بود و با او دوستی صمیمانه‌ای دارد، از رفتار هواداران پی اس جی با این فوق ستاره آرژانتینی انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.
تیم فوتبال زنان سوئد در حالی به نیمه نهایی جام جهانی رسید که عملکردش توجه کارشناسان فوتبال را جلب کرده است.
سرمربی استقلال می گوید آنها امشب در دو مسابقه به میدان رفتند، هم در برابر گرمای هوا و هم تیم صنعت نفت آبادان.
سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.
قنبرزاده می‌گوید تغییرات روز گذشته قوانین مربوط به بخشهای استثنایی مقررات بوده است.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل دورتموند به انتقاد شدید از شاگردانش پرداخت.
مدیرعامل پرسپولیس در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که از مدیران ایرانسل شنیده که آنها اسپانسر استقلال نخواهند شد.
باشگاه فیورنتینا اعلام کرد هیچ پیشنهادی از منچستریونایتد برای جذب سفیان امرابط، ستاره مراکشی خود، دریافت نکرده است.
مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن قدر ستاره‌های بزرگ و نامدار به پرسپولیس آمده و رفته اند که اسم آن‌ها را یک تریلی ۱۸ چرخ هم نمی‌کشید، اما این پرسپولیس بود که ماند و افتخار کسب کرد.
رونالد کومان از سیاست های نقل و انتقالاتی بارسلونا انتقاد کرد و گفت که آنها برای درازمدت برنامه خاصی ندارند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یک تصمیم عجولانه باعث انتقال او به استقلال در لیگ شانزدهم شد.
از محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به عنوان هدف بعدی تیم های عربستانی برای گسترش لیگ فوتبال این کشور یاد می شود.
هواداران فوتبال انگلیس از کانال 4 این کشور به خاطر پخش مصاحبه پل گاسکوئین انتقاد کردند.
سرمربی اردن در آستانه بازی با امید ایران، از شاگردان رضا عنایتی تمجید کرد.
این کهکشان عدسی، یک «کهکشان سیفرت» (Seyfert galaxy) به شمار می‌رود. کهکشان سیفرت، یک نوع هسته کهکشانی فعال است که نسبت به سایر هسته‌های کهکشانی فعال، نور کمتری دارد. کهکشان‌های سیفرت معمولا بیشتر از بقیه قسمت‌های کهکشان میزبان نمی‌درخشند. بنابراین، کهکشان احاطه‌کننده آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است. انواع دیگر هسته‌های کهکشانی فعال آن قدر تشعشع می‌کنند که رصد کهکشان میزبان آن‌ها تقریبا غیرممکن است.
خارجی‌های استقلال با وجود عدم دریافت مطالبات خود اقدام ویژه‌ای انجام ندادند و باشگاه باید قدر آنها را بداند.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
رهبر انقلاب: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسف هستیم. /از خدای متعال برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنیم، برای صاحب‌عزاهایشان طلب صبر میکنیم. /ما خودمان هم مبتلا شده‌ایم، میدانیم، وقتی زلزله می‌آید، وقتی عزیزان خانواده‌هایی از بین میروند، چه قدر سنگین است، چه قدر تلخ است، درد آن‌ها را احساس می‌کنیم و برایشان از خدای متعال صبر و آرامش روحی طلب می‌کنیم.
لوکادیا اگرچه شم بالایی در گلزنی دارد، اما در بازی مقابل مس کرمان توانایی‌های دیگرش را به رخ کشید که اگر هم‌تیمی‌هایش قدر آن‌ها را می‌دانستند، لوکادیا اولین پاس گلش در پرسپولیس را ثبت می‌کرد.
«انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها است که ادامه این وضعیت قدر مسلم به ورشکستگی آن‌ها ختم خواهد شد، از سوی دیگر این بحران بدهی دولت نیز می‌تواند، به یک بحران عمومی بدهی ختم شود؛ اگر قرار باشد، همین وضعیت ادامه پیدا کند.»
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که کشتی‌گیران خوب و مدعی در همه اوزان پیکارهای کشورهای اسلامی حضور دارند و آنها فکرش را نمی‌کردند که سطح مسابقات این قدر بالا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ