نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی ها در حال آماده شدن است و آنها می خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
امیر قلعه‌نویی می‌گوید به چهار ستاره شاخص تیم ملی پیشنهاد داده بود که برای تورنمنت کافا می‌توانند همراه تیم نباشند.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
بایرن مونیخ قصد جذب چهار بازیکن در انتقالات تابستانی را دارد که یکی از آنها هری کین است.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی‌تواند بی‌دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می‌تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران عذرخواهی کرد اما از آنها خواست تا تغییرات مثبت تیمش را فراموش نکنند.
راحت‌ترین موقعیت‌های گلزنی مس رفسنجان در طول این فصل به یک معضل تبدیل شده و آنها در لیگ برتر چهار پنالتی در جریان بازی خراب کرده‌اند.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
امروز دوشنبه در حادثه تیراندازی مهاجمان ناشناس به معدن‌چیان در ایالت بلوچستان واقع در جنوب پاکستان، دست کم ۴ نفر کشته و شماری دیگر از آنها زخمی شدند.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به چهار پنج بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید چهار بازیکن همیشه خوب ذوب آهن، نمایش ضعیفی مقابل صنعت نفت داشتند.
اینکه کشوری تنها با چهار میلیون نفر جمعیت تا کنون در شش دوره حضور در جام جهانی موفق شده سه مدال این رقابتها را به گردن بیاویزد خارق‌العاده است.
آرژانتین و فرانسه دو فینالیست جام جهانی 2022 قطر بزرگترین دیدار فوتبالی چهار سال اخیر دنیا را برگزار می‌کنند. اما این دو تیم شباهت‌ها و تفاوت‌های جالبی دارند.
ریاض محرز، بازیکن تیم ملی الجزایر می‌گوید از حضور تیم ملی مراکش در میان 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر احساس افتخار می‌کند.
هر 4 دروازه بان ایران امیدوار به حضور در ترکیب اصلی مقابل ولز هستند؛ همین موضوع انگیزه آنها را در تمرینات بالاتر برده است.
فرزاد حسین‌خانی چهار بازیکن تیمش را به استراحتی اجباری فرستاده و به زودی درباره آنها تصمیم خواهد گرفت.
iOS 16 علاوه بر بسیاری قابلیت های ویژه چند ویژگی دارد که ممکن است برای برخی خوشایند نباشد.در این مطلب به بررسی این ویژگی ها و نحوه غیرفعال کردن آنها می پردازیم.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که همسایه شمالی آنها یک فروند موشک بالستیک نامشخص به سمت دریای شرقی (دریای ژاپن) شلیک کرده است.
این درگیری‌ها جدیدترین خشونت‌هایی هستند که عراق در بحران سیاسی به وجود آمده میان طرفداران جریان صدر به رهبری مقتدی صدر و گروه‌های وابسته به چارچوب همانگی شیعیان عراق شاهد آنها است.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
مهدی طارمی، سون هیونگ مین، تاکومی مینامینو و چهار بازیکن دیگر، ستاره هایی از آسیا هستند که در این فصل فوتبال اروپا منتظر درخشش آنها خواهیم بود.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ