این کهکشان عدسی، یک «کهکشان سیفرت» (Seyfert galaxy) به شمار می‌رود. کهکشان سیفرت، یک نوع هسته کهکشانی فعال است که نسبت به سایر هسته‌های کهکشانی فعال، نور کمتری دارد. کهکشان‌های سیفرت معمولا بیشتر از بقیه قسمت‌های کهکشان میزبان نمی‌درخشند. بنابراین، کهکشان احاطه‌کننده آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است. انواع دیگر هسته‌های کهکشانی فعال آن قدر تشعشع می‌کنند که رصد کهکشان میزبان آن‌ها تقریبا غیرممکن است.
خبرنگاران ایتالیایی تصاویر آندره اونانا در فرودگاه میلان پیش از سفر به سمت انگلیس را منتشر کرده‌اند.
عکس شکار شده از قرار قایدی با مجیدی در امارات!
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
رضا شکاری پس از رسمی شدن حضورش در سپاهان، سرانجام در تمرینات این تیم رویت شد.
مهاجم جدید طلایی‌پوشان اصفهانی با انتشار پستی اینستاگرامی ابراز امیدواری کرد روزهای خوبی در سپاهان داشته باشد.
مهاجم بلند قامت و جدید نساجی امید اول گلزنی این تیم در فصل جدید به شمار می‌رود.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
یحیی در اغلب دقایق نشست خبری امروز چهره جدی به خود گرفته بود.
موشک‌های هایپرسونیک از فناوری‌های نظامی جدید جهان به شمار می‌روند و معدود کشور‌هایی به فناوری آن دست یافته‌اند.
هسته‌های این ستارگان بسیار داغ‌تر از هسته‌هایی هستند که امروزه در ستارگان می‌بینیم، و دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند به دلیل سوختن بیش از حد هیدروژن در دمای بالا باشد.
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
یک موجود کوچک جدید در استرالیا کشف شده که طعمه‌اش را با استفاده از نوعی چسب گیاهی به دام می‌اندازد.
پژوهشگران موسسه علم و فناوری گوانگجو (GIST) در کره جنوبی، به‌تازگی موفق شده‌اند نوعی محصول منعطف زیست تخریب‌پذیر مشابه با پارچه تولید کنند که یک مولد ترموالکتریک به شمار می‌رود. مولد‌های ترموالکتریک قادر هستند انرژی گرمایی را به الکتریسیته تبدیل کنند. این محصول جدید، از قسمت‌های سیاه و سفید مشابه با خطوط راه‌راه گورخر تشکیل شده است که می‌تواند با ایجاد شیب دمایی در زیر سطح خود، برق تولید نماید.
النصر عربستان به دنبال شکار یک ستاره دیگر است.
باشگاه النصر تصویری جدید از لحظه ورود کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.
انتشار یک تصویر در فیسبوک از حیوانی که توسط یک گربه شکار شده بود، منجر به شناسایی اولین پستاندار غیر بومی بریتانیا شد که از دهه ۱۹۲۰ در بریتانیا سکونت دارد. پیش از این هرگز یک حشره‌خوار دندان سفید بزرگ در سرزمین اصلی بریتانیا یافت نشده بود.
تصاویر جدیدی از بازی منچستریونایتد و تاتنهام منتشر شده که لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو به درخواست اریک تن‌هاخ برای به میدان رفتن جواب منفی می‌دهد را شکار کرده است.
از دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر تهران (عج) با شعار ایران یکپارچه رونمایی شد. در دیوارنگاره جدید این بیت آمده است: اگر سر به سر تن به کشتن دهیم / از آن به که کشور به دشمن دهیم.
از ابتدای بازی یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان استرس بالایی داشت و در چند صحنه ناخن دست خود را می‌خورد.
ادن هازارد، ستاره مطرح رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی بلژیک در یک کلاب شبانه دیده شد.
تصویر منحصر به فردی از چهره جدی و درهم کشیده کنعانی‌زادگان روی خط دروازه شکار شده است.
وینگر گل گهر در ادامه شروع خوب خود در فصل جدید، تک گل سه امتیازی تیمش در بازی امروز را زد.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
باشگاه پرسپولیس از خودروی تشریفاتی مدل جدید شرکت رنو برای انتقال لوکادیا از باشگاه به محل اقامتش استفاده کرد