باشگاه فیورنتینا اعلام کرد هیچ پیشنهادی از منچستریونایتد برای جذب سفیان امرابط، ستاره مراکشی خود، دریافت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جدید گل‌گهر می‌گوید این تیم با هدایت اوزونیدوس مدعی این فصل خواهد بود.
محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یک تصمیم عجولانه باعث انتقال او به استقلال در لیگ شانزدهم شد.
امیر قلعه‌نویی می‌گوید به چهار ستاره شاخص تیم ملی پیشنهاد داده بود که برای تورنمنت کافا می‌توانند همراه تیم نباشند.
پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور تایید کرد که با مدیر ورزشی باشگاه دپورتیوو لاکرونیا صحبت کرده اما نه برای سرمربیگری در این تیم.
در دوره علی آبادی گروه مپنا برای چندین سال بزرگترین صادر کننده نمونه و ممتاز صنعتی کشور لقب گرفت که تقریبا همه آنها در حوزه دانش بنیان بوده است. کاری که با استخدام و حفظ نیروی جوان و نخبه داخلی ممکن شد.
موندودپورتیوو امروز نوشت که برای آنسو فاتی سه پیشنهاد خوب از منچستریونایتد، بایرن و تاتنهام رسیده ولی او همه آنها را رد کرده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از بازی با ویارئال در مورد پیشنهاد مربیگری برزیل هم صحبت کرد.
گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که یوفا حاضر است به یوونتوس کمک کند اگر آنها بیخیال پروژه سوپرلیگ شوند.
پوتین با مسخره کردن کشورهای غربی به دلیل کمبود سبزیجات در این کشورها، به آنها پیشنهاد داد شلغم روسی مصرف کنند.
ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
باهنر با بیان اینکه فوت مهسا امینی دلیل اصلی وقایع اخیر نبود، خاطرنشان کرد: این تنها یک جرقه بود. برخی نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌هایی در ساحت اقتصاد، سیاست و حتی فرهنگ و دیپلماسی در داخل کشور وجود دارد؛ این اشکالات را ما باید کشف و درک کنیم و آنها را بفهمیم و حل کنیم.
توسعه سویه مرغ آرین و مرغ سایز، توسعه زنجیره‌های ارزش محصولات دامی و تولید قراردادی و اقدامات لازم برای تحقق آنها در احکام پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه تصویب شد.
کره‌شمالی یک کشور کاملا پاک است؛ فضای مجازی ندارد که هیچ، اینترنت هم ندارد و خیال نگران مسوولان را کاملا راحت می‌کند! بعد از دو هفته خانواده‌ها را بازگردانند و نظرشان را جویا شوند تا معلوم شود که زندگی بدون فضای مجازی برای آنها چگونه است.
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
نوروزی در مخالفت با زاهدی وفا گفت: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هم در رسانه‌های داخل و هم خارج کشور برخی مطالبی را مبنی بر دو تابعیتی بودن آقای زاهدی وفا عنوان کردند، اما ایشان مثل هر دانشجوی بورسیه وغیر بورسیه در آنجا اقامت داشته است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‎‌ای به پنج کشور پیشنهاد میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را به آنها ارائه کرده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‎‌ای به پنج کشور پیشنهاد میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را به آنها ارائه کرده است.
یک روزنامه ترکیه ای از احتمال گفتگوی تلفنی رؤسای جمهور ترکیه و سوریه به پیشنهاد همتای روس آنها با هدف حل مشکلات مربوط به تروریسم خبر داد.
از قرار معلوم در این پیش‌نویس حق‌ فسخ‌های یک طرفه‌ای برای باشگاه در نظر گفته شده که بیرانوند به آن‌ها اعتراض کرده است.
وی تأکید کرد: در پرانتز باز دوره جدید مشارکت مخاطب بالاتر است؛ آنها می توانند در هفته رأی بدهند و در طول هفته مشخص کنند که نظرات کدام کارشناس ما را بیشتر پذیرفته اند و کارشناسان به کدام پیشنهادی که مخاطب داده اهمیت بیشتری بدهند و انتخاب کنند که حرف ویژه آن هفته یا چهره ویژه آن هفته یا نفر ویژه آن هفته چه کسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ