مناقشه بر سر قیمت محصولاتی چون گندم، گوشت مرغ و صنایع لبنی از اخبار داغ بخش کشاورزی در هفته جاری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در کمتر از یک ماه پس از راه اندازی سامانه جست وجو شغل حدود ۳ هزار به کارگماری انجام شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در کمتر از یک ماه پس از راه اندازی سامانه جست وجو شغل حدود ۳ هزار به کارگماری انجام شد.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی ۵۰ هزار هکتار از اراضی در مالکیت خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است.
غار سهولان غاری آهکی است بعد از غار علی صدر جزو جاذبه‌های گردشگری بسیار مهم در سطح غار‌های آبی ایران و جزو غار‌های آبی بزرگ کشور است.
کرمانشاه- عضو هیت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار ۲ هزار میلیاردی برای راه آهن کرمانشاه خبر داد.
فراز و فرود‌های ارزی، پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است، به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته، افراد کم تجربه، راهی این بازار شدند و بدون آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان چشمگیری روبه رو شده اند.
فراز و فرود‌های ارزی پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است. به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته افراد کم تجربه راهی این بازار شدند و بدون اطلاع و آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان قابل توجهی مواجه شده اند.
محققان استخوان‌های بجای مانده از ۶ خرس را تحلیل کردند که برخی از آن‌ها قدمتی ۵۰،۰۰۰ ساله داشتند، استخوان‌هایی که در سه غار در رومانی پیدا شده بود. دانشمندان روی کلاژن فسیل شده داخل بقایای اسکلت این خرس‌ها تمرکز کرده و آن را با کلاژن استخوان خرس‌های گیاهخوار، گوشت خوار و غارنشین در دیگر نقاط اروپا مقایسه کردند. بر اساس نرخ انواع متفاوت نیتروژن در اسید‌های آمینه موجود در کلاژن، محققان دریافتند که Ursus spelaeus کاملاً گیاهخوار بوده است.
یک شرکت سازنده خودروهای برقی در چین از راه اندازی هزار مرکز جدید تعویض و دریافت باتری های شارژ شده در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
سفیر آمریکا در بحرین ضمن موضع گیری خصمانه علیه ایران، از حضور بیش از ۸ هزار نظامی آمریکایی در بحرین خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به ۱۵ هزار و ۹۲۰ در راه مانده خبر داد و گفت: ۸۱۸ دستگاه خودرو از برف رها شد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به ۱۵ هزار و ۹۲۰ در راه مانده خبر داد و گفت: ۸۱۸ دستگاه خودرو از برف رها شد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به ۱۵ هزار و ۹۲۰ در راه مانده خبر داد و گفت: ۸۱۸ دستگاه خودرو از برف رها شد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ۴۳ درصد بافت فرسوده تهران نوسازی شده است، گفت: در مناطق ۱۷ و ۱۸ ؛ ۶ هزار پلاک وجود دارد که نوسازی آن‌ها مشروط به یک نامه از وزارت راه است.
منابع وابسته به شرکت نفتکش های عراق امروز یکشنبه به موعد تحویل نفتکش هایی با ظرفیت ۳۱ هزار تُن اشاره کردند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیرهای مختلف زیر ساختی شامل ریلی، آزاد راهی و بزرگراهی در حال اجرا است.
هزار راه رفته با TF21/ توسعه محصول ایران خودرو در مسیر بلوغ
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه از افتتاح دو نیم کیلومتر راه روستایی کوهی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.
مشهد ـ سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائرین پیاده امام رضا(ع) گفت:۱۶ هزار زائر پیاده در قالب ۱۰۸ کاروان از استان‌های مازندران گلستان و خراسان شمالی و خراسان جنوبی عازم مشهد شدند.
مدیرعامل سازمان ملی مسکن از شناسایی ۶ هزار هکتار اراضی مازاد در اختیار دستگاه‌های اجرایی برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی جهت اجرای نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-آستارا با احتساب هزینه‌های تملک اراضی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت هفت هزار کیلومتر راه روستایی انجام شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ