صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان دسته عزاداری طویریج یکی از زوایای غم‌ناک واقعه عاشورا محسوب می‌شود، ماجرای مردمی که پس از واقعه عظیم به کربلا رسیدند و از آن زمان حسرتی طولانی طی قرون در دلهای‌شان باقی مانده است.
روند حرفه‌ای سازیِ باشگاه‌های ایران به لطف فشارهای AFC در حال اجراست.
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلای دانشگاه تهران اقامه شد.
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلای دانشگاه تهران برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک عید قربان به همتایان خود و مسلمان خود در سراسر جهان بر وحدت و همبستگی مسلمانان در مسیر تحقق آرمان‌های مشترک و پیشرفت جوامع اسلامی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک عید قربان به همتایان خود و مسلمان خود در سراسر جهان بر وحدت و همبستگی مسلمانان در مسیر تحقق آرمان‌های مشترک و پیشرفت جوامع اسلامی تاکید کرد.
مسلمانان روسیه در مسکو پایتخت این کشور، مشارکت گسترده‌ای در مراسم عبادی نماز عید قربان داشتند.
رهبر روسیه فرارسیدن عید قربان را به مسلمانان روسیه و جهان تبریک گفت.
طرح فروش ویژۀ بیمه‌نامه بدنه خودرو به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر از تاریخ پنج‌شنبه 8 تیر لغایت جمعه 16 تیر توسط شرکت بیمه معلم اجرا می‌شود.
هنگامی که در حال گشت و گذار در اطراف خرابه های باستانی هستید احتمالا انتظار دارید که چند تکه به جا مانده از وسایلی که مردمان قرون پیش از آن استفاده می کردند و در آن منطقه سکونت داشتند را پیدا کنید. با این وجود، باستان شناسان در سایتی باستان شناسی به تازگی چیزی به دست اورده اند که اگر تاریخ آنجا را نمی دانستید ممکن بود انتظار آن را نداشته باشید.
میشل پل خبرنگار رادیو فرانسه در اسرائیل: برآیند نگاه رسانه‌های اسرائیل به این توافق، یک خبر بد و سیلی واقعی به دولت تل‌آویو است
قربان بردیف پول اضافه را به تراکتور پس می‌دهد؟
قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور هدایت تیم سوچی را برعهده گرفت.
قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز رسما به عنوان سرمربی جدید باشاه سوچی روسیه معرفی شد.
تراکتور امروز در استادیوم نقش جهان نتیجه را 4-2 به سپاهان باخت اما فوتبال را نباخت و یک پای بازی زیبای هفته دهم لیگ برتر بود.
تراکتور پس از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس، با تفکرات قربان بردیف به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد. ترابی در دقایق پایانی یک پنالتی جنجالی را از دست داد.
تراکتور بعد از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس، با تفکرات قربان بردیف به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد. ترابی در دقایق پایانی یک پنالتی جنجالی را ازدست داد
سرمربی تراکتور بعد از پیروزی روز گذشته تیمش گفت که این تیم هنوز با تراکتور مدنظر او فاصله دارد.
تیم فوتبال تراکتور با قربان بردیف سرانجام به اولین بردش رسید.
شاگردان بردیف در روزی که تی تی ها را کنار خود دارند، به دنبال کسب اولین برد فصل هستند.
تراکتور امروز به هر نحوی که بود از شکست خانگی گریخت اما فوتبالی که ارائه کرد نشان می دهد هنوز این تیم نیازهای رفع نشده زیادی دارد.
قربان بردیف در اولین نشست خبری این فصل حضور یافت.
اوضاع مطلوبی که تداوم آن در گرو رعایت پروتکل‌ها و از آن مهم‌تر، موثرترین اقدام پیشگیرانه در جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ یعنی واکسیناسیون است؛ طرح و تدبیری که مدتی‌ است استقبال از آن به شدت کاهش یافته و با توجه به اوضاع مطلوب کرونایی، عجیب نیست اگر استقبال از آن کمتر هم شود.
قربان بردیف رسما سرمربی تراکتور شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ