اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی‌ها به هوای آش سبزی‌ها را خیلی درشت خرد می­کنند که درنهایت ظاهر زیبایی ندارد. سبزی آش باید کمی درشت‌تر از سبزی خورشتی خرد شود. وقتی سبزی آش را داخل قابلمه آب جوش ریختید تا بپزد، هرگز درب قابلمه را نگذارید؛ زیرا سبزی شما تیره و بدرنگ می‌شود.
مدیر تیم ملی فوتبال درباره دو بازی دوستانه تیم ملی در فیفادی پیش رو به نکاتی اشاره کرد.
اگر آب به موقع به گیاه نرسد پس از مدتی با علائم تشنگی گیاه مواجه خواهید شد. یکی از شایع‌ترین علائم تشنگی گیاه زردشدن برگ‌های آن است. در این اینفوگرافیک با نشانه‌های کم‌آبی و پرآبی گیاهان آپارتمانی و نکاتی درباره میزان مناسب نور برای آن‌ها آشنا می‌شوید. گیاهان آپارتمانی وقتی آب کافی دریافت نکنند به سرعت واکنش نشان می‌دهند، اما از کجا بفهمیم که گیاه آب کافی دریافت نکرده است؛ این علائم نشان‌دهنده آن کدامند و راه درمان یا نجات گیاه چیست؟
رژیم گولو یک رژیم ساده و در عین حال سالم برای کاهش وزن است فقط نکاتی دارد که در زمان رژیم برای نتیجه بهتر باید آنهارا رعایت کنید.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری درباره فساد در قوه‌قضائیه به هم‌میهن گفت: «به نظر می‌رسد این مسئله به‌قدری حاد شده که مقام رهبری مجبور شدند بر نکاتی بسیار حساس و اصولی مجددا تاکید کنند. دستگاه قضایی کشور یکی از مهم‌ترین تشکیلات و یکی از قوای مهم است که نبض همه مسائل را در اختیار دارد. اگر قرار بر این است که سایر دستگاه‌ها عملکرد درستی داشته باشند و فسادی در آنها نباشد در وهله اول دستگاه قضایی باید به‌عنوان الگو و نمونه عملکردی بسیار شفاف و سالم داشته باشد تا مایه عبرت سایر دستگاه‌ها باشد.»
دکتر بولنت اورهان تورل، رایزن ارشد بازرگانی ترکیه در ایران، نیز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت:‌ هنگامی که برای رایزنی انتخاب شدم چنین انتظاری نداشتم؛ عمده ماموریت‌های من مربوط به امور گمرکی بود و در اروپا می‌گذشت و تجربه کار در ایران تجربه مغتنمی است که نکاتی را درباره آن عنوان خواهم کرد.
در دل این مراسم، سه بار سالن از صدای تشویق حاضران به قول ورزشی‌ها روی هوا رفت. اولین بار زمانی بود که محمدجواد ظریف پشت تریبون رفت و در کنار بیان نکاتی درباره محمود دعایی، از انقلابی‌گری و نقد برخی رفتار‌ها و مغایرت چنین رفتار‌هایی با خصلت‌های مرحوم دعایی سخن گفت؛ جملاتی که ظاهراً شنیدن آن برای حسین شریعتمداری دلچسب نبود و او که در ردیف اول سالن نشسته بود، در این زمان سالن را ترک کرد تا حضورش در مراسم تنها چند دقیقه طول بکشد
بیماری سل اشتها را کاهش و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث لاغری می‌شود. در حالی که باید توجه کرد افراد کم وزن در معرض ابتلا به سل فعال هستند.
کمک داور بین المللی سابق فوتبال طی یادداشتی نکاتی را درباره اظهارات محمود فکری یادآوری کرد.
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است.
نکاتی در خصوص اخبار منتشر شده اخیر درباره ایران‌مال
اگر می‌خواهید لیمو ترش برای مدت طولانی به صورت تازه نگهداری کنید با ما همراه باشید. همچنین نکاتی درباره نحوه نگهداری آب لیمو ترش هم بیان خواهد شد.
تالاسمی نام گروهی از اختلالات خونی است که باعث می‌شود بدن فرد مبتلا به آن نتواند هموگلوبین (پروتئین حاوی آهن که اکسیژن را در خون حمل می‌کند) به اندازه کافی تولید کند و در نتیجه، پایین بودن سطح هموگلوبین به عوارضی، چون کم‌خونی، خستگی و تنگی‌نفس در بیماران منجر می‌شود.
جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکاتی مبهم درباره استعفای ناگهانی‌اش از هدایت فولاد را بازگو کرد.
جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکاتی مبهم درباره استعفای ناگهانی‌اش از هدایت فولاد را بازگو کرد.
صادق نوروزی، دبیرکل حزب توسعه ملی گفت: اقدام به بازداشت‌های جدید درحالی‌که انتظار جامعه آزادی همه بازداشت‌شدگان است، ممکن است از تأثیر مثبت این عفو بکاهد. بنابراین، این عفو باید دنباله‌دار باشد وگرنه با توجه به تعداد دستگیرشدگان و احکام صادرشده انتظار جامعه را برآورده نمی‌کند.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
نکاتی مبهم درباره مهاجرت سارا وجود دارد که احتمالا نیاز به واکاوی بیشتر دارد. اولین و مهم‌ترین آن نکات می‌تواند بررسی‌کردن دلیل مهاجرتش باشد؛ آیا او به دلیل مسائل سیاسی از ایران رفته است؟
با علی‌محمد مودب درباره شعر، ادبیات، شب یلدا و داشته‌های فرهنگی ایران صحبت کردیم. نکاتی در این گفتگو طرح شد که بی مناسبت با مسائل جاری کشورمان نیست.
وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
احمد وحیدی درباره ماجرای انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در شهریور ۱۳۶۰ نکاتی مطرح کرد.
«آسیا تایمز»، شبکه خبری هنگ‌کنگ در گزارشی که سال گذشته درباره بازتاب هنر ایران در عرصه جهانی و اقتصاد بین‌المللی آن در دوران تحریم‌های آمریکا منتشر کرده، به‌خوبی به نکاتی درباره تأثیر تحریم‌ها اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ