نصرت گوکچه، آشپز معروف ترکیه‌ای در مورد رفتارهای عجیبش در فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: کاروان هزار نفری از عوامل شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به نجف اعزام می‌شوند.
بر اساس آمار اعلام شده توسط مقامات طالبان، حداقل۱۶ هزار نفر در زندان‌های این گروه در افغانستان به سر می‌برند.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند، گفت: برخی از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند از دایره متقاضیان خارج خواهند شد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بهار امسال ۷۲۸ هزار نفر به جمعیت شاغلان افزوده و از جمعیت بیکاران ۱۲۷ هزار نفر کم شد.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در کمتر از یک ماه پس از راه اندازی سامانه جست وجو شغل حدود ۳ هزار به کارگماری انجام شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در کمتر از یک ماه پس از راه اندازی سامانه جست وجو شغل حدود ۳ هزار به کارگماری انجام شد.
وزیر کشور فرانسه می‌گوید شمار زیادی از بازداشت‌شدگان اعتراضات این کشور را نوجوانان تشکیل می دهند.
زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان ۷۶ هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: «تا پایان ۱۰ ژوئن، تقریباً ۷۰۰۰ نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (۳۲۳ نفر از آن‌ها کودک، ۱۱۲ نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل ۹۰۲ نفر در روز بوده است. از این تعداد نیز حدود ۱۵۰۰ نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.»
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، ۲۳۰هزار و ۶۹۶ نفر به‌ صورت رایگان با مترو تهران و حومه جابه‌جا شدند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، ۲۳۰هزار و ۶۹۶ نفر به‌ صورت رایگان با مترو تهران و حومه جابه‌جا شدند.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: تاکنون ۸۹۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.
اهواز - مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:: ۱۱ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که عملیات اجرایی این واحدها شروع شده است.
براساس اعلام معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان در دو سال گذشته مجموعا بیش از ۸۰ هزار خدمت مشاوره‌ای و حقوقی به این افراد ارائه شده است.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از علاقه‌مندان به رویدادهای گردشگری از جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان بازدید کردند.
هواداران رم فقط در عرض چند ساعت تمام بلیت‌های بازی با بایرلورکوزن را خریدند. دو تیم در نیمه نهایی لیگ اروپا با هم روبرو خواهند شد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر حدود ۲۲۰ هزار نفر از دهک پایین درآمدی با معلولیت شدید و خیلی شدید از حداقل دستمزد حقوق برخوردار هستند.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر در مراسم دومین شب قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) احیا کردند.
سمنان- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: طی سال گذشته و در سراسر استان بیش از یک هزار بی سواد و کم سواد تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: تخت جمشید با ۲۶۱ هزار نفر بیشترین بازدیدکننده را طی نوروز به خود اختصاص داده است.
مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی از انتخاب خودروی ۶۴۳ هزار نفر از متقاضیان در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۱ امروز ۲۸ اسفند داد.
ظرفیت ورزشگاه ۶۵ هزار تماشاگر بود و شاید صد هزار نفر در اطراف ورزشگاه برای حضور در دیدار نهایی حضور داشتند. اگر می‌شد نیم میلیون هوادار در ورزشگاه جا کنند، این کار را می‌کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ