عبدالله ویسی پس از تساوی صنعت نفت برابر استقلال از رفتار ریکاردو ساپینتو در کنار زمین انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به بدون تماشاگر شدن دیدار هفته اول‌شان مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
پخش تلویزیونی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
کمال کامیابی‌نیا پس از مصاحبه هفته گذشته، مورد حمله چندجانبه لئاندرو پریرا، بازیکن سابق پرسپولیس، قرار گرفت.
سخنگوی دولت به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا طی دو روز پایانی هفته، از تعطیلی آن خبر داد و اکنون باید دید تکلیف برگزاری لیگ چه خواهد شد.
فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیئت رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر فریز شدن امتیازهای تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: شهریور اعتبار قانونی برنامه ششم توسعه به اتمام می‌رسد و ما باید این قانون را یک بار دیگر تمدید کنیم، چون تا آن زمان برنامه هفتم آماده نیست.
مدافع پرسپوليس بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی بازگشتی موفق به ترکیب داشته و امیدوار‌ است شرایط متفاوتی را در هفته‌های باقیمانده دنبال کند.
پاری‌سن‌ژرمن امتیازات متعددی از دست داد اما رقبایی چون مارسی و موناکو ، توان استفاده از این فرصت و رسیدن به تیم کهکشانی‌ پاریس را نداشتند. جام قطعا از آن امباپه و مسی است. تیمی که ناکامی‌اش با این جام پنهان نمی‌شود
یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته از لیگ‌ برتر در اهواز و بین دو تیم خوزستانی برگزار می‌شود.
کاپیتان پیکان می گوید از همان جایی که مجتبی حسینی تاکید کرده گل خورده اند و باید جبران کنند.
علیرغم اینکه به بازی بعدی پرسپولیس بیش از دو هفته مانده است، تمرینات این تیم همچنان زیر نظر کادرفنی دنبال می‌شود.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
بر اساس اطلاعات دریافتی بیش از ۲ هفته است که در شهرستان فریدونشهر استان اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های دامداری استان اصفهان گوشت قرمز پیدا نمی‌شود و مردم این شهرستان برای خرید گوشت قرمز ناگزیر باید به شهرستان‌های مرکزی استان سفر کنند.
چلسی در هفته بیستم لیگ برتر با یک بازی خانگی و پیروزی 1-0 مقابل کریستال پالاس پشت سر گذاشت.
رییس انجمن والیبال نشسته گفت: هفته آینده طی نشستی که با فدراسیون جانبازان و معلولین داریم تکلیف این تیم از نظر زمان برگزاری اردوی تیم ملی و کادرفنی مشخص خواهد شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
مهاجم استقلال با بیان اینکه هفته هاست پنالتی‌های استقلال گرفته نمی‌شود، گفت: نمی دانم راجع به داوری چه باید بگوییم!
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دیدار هفته نخست لیگ برتر مردان در شهر آمل امروز (چهارشنبه ششم مهرماه) برگزار نمی‌شود.
محسن بنگر مدعی است که اگر اجازه حضور تیمش را در لیگ یک می‌دادند آنها اکنون در پایان هفته چهارم صدر جدول را در اختیار داشتند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز‌های پایانی مردادماه از معافیت‌های مالیاتی صد درصدی بمناسبت هفته دولت خبر داد. اما این خبر خوش در یکی از بخش‌های مالیاتی، همچنان اجرا نمی‌شود و با گلایه مودیان روبرو شده است.
شنبه این هفته نیز شهردار تهران فاز نخست پایانه اکباتان را افتتاح کرد پروژه‌ای که از سال ۹۷ تکمیل آن از سوی مدیران شهری دنبال می‌شد، اما در مراسم بهره برداری از این پایانه به عنوان یک پروژه متروک و خاک خورده نام برده شد که در این دوره از مدیریت شهری به اتمام رسیده است.
هفته دوم از فصل جدید رقابت های لیگ ستارگان قطر نیز برای السد خوش یمن نبود.
عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ