فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیئت رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر فریز شدن امتیازهای تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تازه لیگ برتری شده که با سه امتیاز منفی کارش را شروع کرده بود حالا با یک شوک جدید همراه با کسرامتیاز مواجه شده است.
التزام عملی به عفاف و حجاب شرط جذب، به کارگیری، استخدام، ارتقا، ترفیع، رتبه بندی، انتصابات و برخورداری از امتیازات استخدامی در دستگاه‌های اجرائی موضوع این قانون و نیز مراکز آموزشی و پژوهشی اعم از دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بوده، مسؤولان ذی‌ربط موظفند بر اساس گزارش مستند مراجع نظارتی و ضابطان اقدام کنند.
در مورد حفظ ارزش پول ملی، ما با مسائلی ریشه‌ای و کلان رو به رو هستیم. مسائلی مثل تورم و اختلاف تورم داخل و شرکای تجاری در کنار بحث ناترازی ارزی کشور از مهمترین موارد است. ناترازی ارزی کشور تحت تاثیر کسری‌های تجاری غیرنفتی و کسری حساب سرمایه تشدید می‌شود. ناترازی ارزی در نهایت روی افزایش قیمت دلار تاثیر می‌گذارد.
چهار مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران با امتیازات بسیار نزدیک امیدوار به دو هفته پایانی لیگ دسته اول هستند.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
هواداران سپاهانی باورشان نمی‌شد که در مصاف با ملوان دو امتیاز حساس را از دست بدهند.
نساجی در ۵ دیدار آخر موفق به شکست صنعت نفت نشده و طلایی‌های جنوبی روی سه امتیاز این رقابت، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.
محمدرضا زنوزی نزدیک به شش میلیون دلار از بدهی‌های باشگاه تراکتور را پرداخت کرده تا این باشگاه را از کسر امتیاز، بسته شدن پنجره و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات دهد.
قوه قصاییه اعلام کرد: طبق تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در مَرئی و منظر عموم مردم است و طبق ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری، جرم مشهود تعریف و تبیین شده و وظایف و اختیارات ضابطان مقرر گردیده است.
مدافع ذوبی‌ها با تک گل خود سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد و تعویض طلایی جدال ذوب و گل گهر لقب گرفت.
سایت «گل پوینت» پرتغال در پایان این بازی حساس آمار و امتیازات بازیکنانی که در استادیوم لوز به میدان رفتند را منتشر کرد. بر اساس آمار این وب سایت، طارمی با کسب ۶.۹ امتیاز بهترین بازیکن زمین لقب گرفت
سجاد بازگیر اینبار با پاس خود یک امتیاز را به حساب ملوان بندرانزلی واریز کرد.
کاخ سفید از لایحه ای که به رییس جمهور آمریکا اختیارات تازه ای اعطای می کند تا اپ چینی تیک تاک و فناوری های خارجی که تهدیدهای امنیت ملی به حساب می آیند را ممنوع کند، پشتیبانی کرد.
استقلال در ورزشگاه آزادی در شرایطی از گل‌گهر میزبانی می‌کند که در دیدار رفت در یک بازی پرحاشیه سه امتیاز را در سیرجان به حساب خود واریز کرد.
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
یکی از دلایل از دست دادن امتیازات حساس در هفته های پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت از سوی تیم استقلال مصدومیت پی در پی بازیکنان این تیم بود.
تیم والیبال بانوان سپاهان در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف، از سد تنها رقیب شکست نخورده‌اش نیز گذشته و سه امتیاز از حساب پایتخت برداشت کرد.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
مسعود ستایشی:‌ نگاه ما این است که قانون حجاب و عفاف باید اجرا شود؛ اما مقید هستیم که کار فرهنگی، اقناع‌سازی و توجه دادن و قانع شدن جامعه می‌تواند ارزش‌ها و امتیازاتی را برای این قضیه به همراه داشته باشد.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
مدافع ملی پوش ایرانی با گلزنی در در وقت اضافه الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
چلسی در اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر مهمان اورتون بود و با پنالتی‌ای که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد موفق شد سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ