بر اساس اطلاعات دریافتی بیش از ۲ هفته است که در شهرستان فریدونشهر استان اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های دامداری استان اصفهان گوشت قرمز پیدا نمی‌شود و مردم این شهرستان برای خرید گوشت قرمز ناگزیر باید به شهرستان‌های مرکزی استان سفر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
المیادین در گزارشی تحولات قطب شمال و رقابت موجود میان شرق و غرب جهت حضور نظامی و اقتصادی در این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
وجود منابع غنی انرژی  و شرایط مساعد اقیانوس منجمد شمالی برای ماهیگیری و گردشگری، قطب شمال را به محل کشمکش های سیاسی میان کشورهای حاشیه این قطب به خصوص روسیه و آمریکا، تبدیل کرده است.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اقتصاد دریا محور حلقه مفقوده استان‌های شمالی است، گفت: استان گیلان مقام نخست تولید خاویار و مقام دوم تولید گوشت ماهی را در کشور دارد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه تولید رادیو دارو، به زودی به قطب تولید و صادرات رادیودارو تبدیل می‌شویم.
انزلی- دبیرفدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با بیان اینکه گیلان به قطب ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور تبدیل می‌شود، گفت: برگزاری این بازی‌های در گیلان منجر به تقویت اشتغال گردشگری می شود.
سرپرست هیات تیراندازی مازندران گفت: با تمام توان و بکارگیری ظرفیت های موجود تلاش می کنیم استان مازندران به عنوان قطب تیراندازی کشور معرفی شود.
اهر- فرماندار اهر با بیان اینکه درختان قطب سیب آذربایجان دچار سرمازدگی ۱۰۰ درصدی شد، گفت: علاوه بر سیب، درختان گردو، زردآلو، هلو، شلیل، بادام، گلابی، آلو و گوجه سبز نیز دچار خسارت شده اند.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از صادرات بیش از ۳۲۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی استان خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی قطب گلخانه‌های مدرن کشور است.
در این توییت آمده است: «استارلینک اکنون در تمام نقاط جهان آماده خدمات‌رسانی است. حالا مشتریانی که به نقاط گوناگون جهان سفر می‌کنند، می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند؛ جا‌هایی که پیش‌تر امکان چنین چیزی فراهم نبود.»
تیم شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
بایدن رسما برای قطب شمال سفیر تعیین کرد و نامه تعیین سفیر قطب شمال را به سنا فرستاد.
حجم تولید خرما در کشور یک میلیون و 400 هزار تن است که بیش از نیاز داخلی و نیازمند دیپلماسی اقتصادی برای عرضه در بازارهای بین‌المللی است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: خوزستان می‌تواند قطب قطعات، خدمات مهندسی و انرژی باشد و این بسته به آن است که مسئولان شرکت‌های نفتی استان و وزارت نفت توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.
اهواز - مدیر کل شیلات خوزستان گفت: شهرستان دزفول به لحاظ دارا بودن پتانسیل بالای آبزی پروری، می‌تواند قطب پرورش ماهیان خاویاری در خوزستان شناخته شود.
رئیس مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد: سازمان فضایی ایران بر اساس یک برنامه مدون، ماموریت تشکیل قطب سنجش از دور کشور را به مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی واگذار کرده است.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی، استان اردبیل یکی از ۴ قطب کشور در تأمین گوشت قرمز انتخاب شد.
مهدی تیکدری می‌گوید استان کرمان قطب اول فوتبال ایران در فصل جاری است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بخش کشاورزی شهرستان مراغه گفت: شهرستان مراغه قطب تولید سیب آذربایجان شرقی است.
جلفا- شهرستان جلفا با داشتن ۵۰۰ هکتار باغ انار و ۱٠٠ هکتار انجیر قطب تولید انار و انجیر در آذربایجان شرقی به شمار می رود.
جلفا- شهرستان جلفا با داشتن ۵۰۰ هکتار باغ انار و ۱٠٠ هکتار انجیر قطب تولید انار و انجیر در آذربایجان شرقی به شمار می رود.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، ۴ قطب فناوری و نوآوری تخصصی تا پایان امسال ایجاد می‌شود تا نقش‌ پژوهشگاه‌ها در زیست‌بوم فناوری و نوآوری ارتقا یابد.
جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد جنایت به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها تأکید کرد: مسجد الاقصی قطب نمای وحدت ساز امت باقی می ماند.
دو کشور چین و ایران به همراه روسیه هسته اصلی قطبی ضدآمریکایی را تشکیل می‌دهند. با بحران اوکراین و افزایش تنش ها در تایوان، باید منافع مشترک تهران، پکن و مسکو را زیر نظر داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ