اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیر عامل جنایت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل همکارش پس از درگیری با مقتول و برادرش اعتراف کرد.
بعد از افشای جنایت مشخص شد داماد فراری از روز خواستگاری داستان‌سرایی دروغی داشته و ازدواج اولش را هم پنهان کرده بود.
صبح امروز سه عامل جنایت هولناک و حمله تروریستی خانه اصفهان به دار مجازات آویخته شدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل قتل ۲ مرد جوان در مشهد، کمتر از گذشت پنج ساعت از جنایت خودش را به پلیس تسلیم کرد.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عامل جنایت در سفارت جمهوری آذربایجان فوری باید محاکمه شود.
در پی حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بلافاصله با حضور در صحنه نسبت به پیگیری حادثه رخ داده حاضر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز میلیاردی سیم و کابل‌های سرقتی در کامیون‌های حامل ضایعات/ جنایت برای هوسرانی!/ ۵ زن کارگر جان باختند/ محاکمه مأمور کلانتری به اتهام شلیک مرگبار/ او یک مامور قلابی و شیاد بود/ عامل قتل زن بازنشسته پای میز محاکمه می‌رود/ ماجرای رتیل‌های خون ریز در آلونک وحشت!/ زن سـارق بیماران را بی هوش می‌کرد
جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) تاکید کردند که عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات خواهند شد.
معاون شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به اینکه دولت اوکراین عامل انفجار در پل کریمه است تأکید کرد حذف تروریست‌ها پاسخ مسکو به این «جنایت» است.
با شروع تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول و دوستانش چند روز قبل در یک پارک با چند نفر بر سر قدرتنمایی و کری‌خوانی در اینستاگرام درگیر شده‌اند؛ بنابراین احتمال اینکه عاملان درگیری در پارک، همان مردان مسلح باشند تحقیقات ادامه یافت و همان روز مأموران موفق به دستگیری سه نفر از افرادی که داخل خودرو بودند، شدند.
معاون نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل می گوید جهان نباید فراموش کند که آمریکا جنایت فجیع هیروشیما را مرتکب شده است.
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ