نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: شهریور اعتبار قانونی برنامه ششم توسعه به اتمام می‌رسد و ما باید این قانون را یک بار دیگر تمدید کنیم، چون تا آن زمان برنامه هفتم آماده نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
دودابی‌نژاد گفت:با توجه به رشد مصرف برق طی ۵ سال آینده درتلاشیم تا افق برنامه هفتم توسعه بتوانیم با احداث ۳۵ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی ناترازی میان تولید و مصرف برق را از بین ببریم.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:پیش بینی ما این است برنامه هفتم از نیمه دوم سال۱۴۰۲ آغاز شود وپایان آن سال۱۴۰۶ خواهد بود البته ممکن است طبق نظر مجلس شروع برنامه از۱۴۰۳باشد.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی تا پایان این برنامه به سالانه ۱۳۱.۵ میلیون تن می‌رسد که نسبت به ظرفیت فعلی ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه، ظرفیت تولید نفت از ۳ میلیون و ۸۳۸ هزاربشکه فعلی به ۴ میلیون و ۴۵۰هزار بشکه درپایان این برنامه می‌رسد که از جهشی ۱۶ درصدی درظرفیت تولید نفت ایران حکایت دارد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تلاش بر این است که بتوانیم تا اواخر شهریور ماه مصوبات مجلس شورای اسلامی در لایحه برنامه هفتم را به شورای نگهبان ارسال کنیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تلاش بر این است که بتوانیم تا اواخر شهریور ماه مصوبات مجلس شورای اسلامی در لایحه برنامه هفتم را به شورای نگهبان ارسال کنیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، گفت: تلاش ما آن است که در نهایت تا اواخر شهریور ماه گزارش بررسی‌های خود درباره برنامه هفتم توسعه را به شورای نگهبان ارائه دهیم.
وزیر ارتباطات از افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان برنامه هفته توسعه خبر داد.
۵۰ درصد مطالبات گندم کاران در هفته جاری پرداخت شد در حالی که قیمت نهایی آن با اما و اگرهایی رو به رو است. همچنین نوسان قیمتی بازار کالاهای اساسی در هفته سوم خرداد هم ادامه داشت.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ در حالی منتشر شد که در بخش‌ها و ماده‌های مختلف این برنامه به طور تفصیلی به موضوعات مرتبط با میراث‌فرهنگی پرداخته شده است.
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه برای سال های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ منتشر شد.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی پنج سال، اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
داود منظور در گفتگوی ویژه خبری ضمن تشریح جزییات برنامه هفتم گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی ۵ سال اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
رئیس مجلس گفت: تلاش می‌کنیم تا در برنامه هفتم توسعه، اشکالات برنامه‌های گذشته تکرار نشود و اگر درست عمل کنیم، این توان را داریم تا ثبات اقتصادی را به کشور بازگردانیم.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: دولت تا پایان سال باید لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه کند تا ما بررسی‌های خود را آغاز کنیم.
سخنگوی دولت گفت: طی دو هفته آتی جلسات فوق‌العاده دولت در زمینه بررسی برنامه هفتم توسعه برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری این لایحه هم تقدیم مجلس خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امید است تا زمانی که مجلس بررسی بودجه را به اتمام برساند تدوین برنامه هفتم به پایان برسد و به قوه مقننه ارسال شود.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور از هدف‌گذاری افزایش دو برابری صادرات محصولات کشاورزی تا پایان برنامه هفتم خبر داد و گفت: صادرات کیوی به هند از هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که برنامه پنج ساله هفتم تصویب نشود، بودجه در دستور کار قرار نمی‌گیرد، دولت بر اساس قانون آئین‌نامه داخلی اقدام می‌کند و بر این اساس پیش می‌رویم.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ