باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به بدون تماشاگر شدن دیدار هفته اول‌شان مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال تأخیر یکی دو روزه در آغاز بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های خبر داد.
وزیر کشور گفت: مسئله آب سیستان موضوع درجه یک است و دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکل انجام داده است.
وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به تحولات داخلی روسیه گفت: وضعیت در روسیه همچنان سیال و نامشخص است.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سخنانی با اعلام اینکه «آنچه در روسیه رخ داد، یک موضوع داخلی است» گفت: به انجام چیزهایی که پکن دوست ندارد ادامه می‌دهیم.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این روزها موضوعی درباره دریافت خودرو توسط نمایندگان مطرح است که شایعه است و هیچ یک از نمایندگان امتیازی از هیچ وزیری نگرفتند.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت:مدعی‌العموم موضوع فوت یک نوزاد در شهریار را پیگیری کند.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سه ماه یک بار قیمت خودرو را گران می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست، لازم است مجلس به این موضوع ورود کند.
مدافع تیم جوانان ایران می‌گوید انگیزه زیادی برای شکست دادن عراق و رسیدن به موفقیت در آسیا دارند.
موضوع این است که ما عملا در یک سال گذشته توان چانه زنی خود را از دست داده بودیم و حالا همان‌هایی که اجازه نداده بودند، برجام احیا شوند، برای دستیابی به توافق، حاضر شده‌اند از برگ برنده‌مان به عنوان یک امتیاز استفاده کننده و به طرف مقابل تقدیم کنند تا بلکه دوباره همه دور میز مذاکره جمع شوند
رهبر انقلاب در حاشیه مراسم روز درختکاری گفتند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
با وجود مسائل مختلفی که درباره این دیدار می‌شود زیر ذره‌بین برد، باید به موضوعی که هواداران و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آن معترض هستند پرداخت. مواردی که به ادعای آن‌ها نشان از امتیازی ویژه برای این تیم اصفهانی دارد.
جهانگیری می‌گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهاد‌های انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت و موضوعی به نام «میزان رأی ملت است» را در ارتباط با انتخابات آنچنان جا انداخت که کسی نتواند تصور کند که می‌شود موقعیت جمهوریت را به هر بهانه‌ای تضعیف کرد.
سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 4-2 مقابل وولفسبورگ به تمجید از ستاره 17 ساله تیمش پرداخت.
مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی مورد پیگیری قرار گرفت.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب یک موضوع فرهنگی و متعلق به خود ملت و پذیرفته شده از سوی آحاد جامعه در طول تاریخ بوده است. بحث حجاب برای الان نیست، بلکه دارای پیشنیه است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، گفت: موضوع ⁧‫مهسا امینی‬⁩ و حادثه رخ داده را باید ⁧‫مجلس‬⁩ به دقت مورد بررسی و هرگونه تخلف،قصور یا جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور قانون تفسیر ماده (۱۱) قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری را ابلاغ کرد.
یکی از اعضای ارشد جنبش صدر مستقر در بغداد می‌گوید که صدر خشمگین است. حائری راهنمای معنوی صدر بود. صدر بیانیه حائری را خیانتی قلمداد کرد که هدف از آن از بین بردن مشروعیت مذهبی وی به عنوان یک رهبر شیعه بود به خصوص در زمانی که با گروه‌های شیعه دیگر مخالف خود برای قدرت در حال نزاع بود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت یک ظرفیت استثنایی فرا ملی است، بر این اساس شورای ملی زیارت نیازمند تدابیر و سیاست کلان در این زمینه است که همچنان از این فرصت محروم هستیم.
صالحی امیری به حواشی پیرامون تیم امید ایران و انصراف این تیم از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی واکنش نشان داد.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
فعال سیاسی اصولگرا، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ