اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
تیم میکس کامپوند کشورمان در کاپ جهانی شکست خورد و حذف شد.
طبق گزارش اسپیدتست، رتبه کشورمان در بخش اینترنت ثابت با کاهش سه‌پله‌ای همراه بوده است.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تکلیف جدایی چند بازیکن مطرح دیگر را مشخص کند.
محمد محمدی برای اولین بار بعد از جدایی از پرسپولیس گفتگوی رسانه‌ای انجام داد.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگری نیز در زیرآوار وجود داشت، عوامل آتش‌نشانی عملیات جستجو و آواربرداری را ادامه دادند و تا ظهر امروز عملیات آوار برداری در ضلع جنوبی را به پایان رسانده و در ضلع شمالی نیز بخش زیادی از آوار برداشته شده است.
شفیق اظهار کرد: روستا‌های "استاد"، "خسرویه" و "چوکانلوی" شهرستان فاروج بیشترین خسارت را متحمل شدند و در این رابطه تاکنون جسد ۲ تن از اهالی این روستا‌ها توسط نیرو‌های امدادی پیدا شده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد: اگر به جستجو ادامه دهیم، مغز ما حالت لحظه فراموشی موقت را به جای کلمه به یاد می‌آورد و دفعه بعد که سعی می‌کنیم آن را به خاطر بسپاریم، همین مشکل را خواهیم داشت. متأسفانه، با افزایش سن، این مشکل بدتر می‌شود، زیرا ماده خاکستری که حاوی سلول‌های عصبی است، تحلیل می‌رود و ماده سفیدی که ماده خاکستری را به هم متصل می‌کند، کاهش یافته و جستجوی را برای مغز سخت‌تر می‌کند.
تاکنون این حادثه چهار فوتی شامل سه مرد و یک زن داشته است که اجساد این افراد از محل خارج شده است. جستجو برای یافتن دیگر اجساد احتمالی ادامه دارد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات جستجو و نجات در مناطق زلزله زده بی وقفه ادامه دارد.
آنطور که به نظر می‌رسد، قابلیت‌های اندروید ۱۳ شامل بسیاری از شخصی‌سازی‌ها و قابلیت‌های حفظ حریم خصوصی را که غول جستجو با اندروید ۱۲ سال گذشته معرفی کرد، ادامه خواهد داد.
هشت کارگر براثر ریزش معدن سنگ در میزورام هند به دام افتادند و جستجو برای یافتن افراد دیگر همچنان ادامه دارد.
دماوند- رئیس اداره محیط زیست دماوند در خصوص سرنوشت یوزپلنگ زخمی در دماوند گفت:جستجو برای یافتن حیوان زخمی ادامه دارد.
ملکی خاطرنشان کرد: بدلیل سست شودن و وجود انواع گازهای سمی عملیات به سختی در داخل چاه ادامه دارد که پس از پایان عملیات اگر فردی در عملیات جستجو توسط آتش نشانان پیدا شد، اطلاع رسانی خواهد شد.
فرماندار سمیرم گفت: در سه روز گذشته تیم‌های هلال احمر مشغول جستجو برای یافتن این دو گردشگر هستند و فعلاً آبِ رودخانه گل‌آلود است و تاکنون این جستجو‌ها بی‌حاصل بوده است، اما عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.
در ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی «شوریده ۵۳» طی تماسی مفقود شدن لنج «شوریده ۵۶» را به مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای امدادی به بیش از ۸۴ هزار نفر در سیلاب مردادماه امدادرسانی کردند و همچنان در جست و جوی ۶ نفر مفقود این سیلاب‌ها هستیم.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره تعداد مفقودشدگان سیل نیز گفت: در حال حاضر شش نفر در پی این سیل در پنج استان کشور مفقود هستند که جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.
اگر جمله کار در منزل را در اینستاگرام یا تلگرام جستجو کنید با چند کانال روبرو می‌شوید که وعده در آمد‌های روزی ۵ میلیون تومان یا ۲۰ تا ۵۰ میلیونی در ماه می‌دهند. کانال‌هایی که توسط یک ادمین با اسم مستعار اداره می‌شوند و به کسانی که جویای کار هستند اطمینان می‌دهند یک کار قانونی و با مجوز بانک مرکزی است و فقط به دلیل اینکه خرید از صرافی‌ها محدودیت دارد مجبور هستند از کارت‌های ملی و بانکی افراد دیگر استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ