در ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی «شوریده ۵۳» طی تماسی مفقود شدن لنج «شوریده ۵۶» را به مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
منابع خبری روسیه اعلام کردند که در پی بارش‌های چهارم مردادماه ۱۴۰۲ در شهر مسکو، برخی معابر این شهر دچار آبگرفتگی شد؛ بارندگی که در ۱۲۹ سال گذشته در چنین روزی از فصل تابستان (۲۶ جولای) یک رکورد قلمداد شد. منبع: ایرنا
عبور یک خودروی از پلی که درگیر سیلاب است و ناگهان پل شکسته و خودرو غرق می‌شود.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج که عصر دیروز در مجموعه گردشگری سد امند در نزدیکی تبریز غرق شده بود بیرون کشیده شد. منبع: خبرفوری
کودک اهوازی در پی سقوط به حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب جان خود را از دست داد. میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز دیروز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین۱۴۰۲ از منزل خارج شد و در حوضچه‌های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.
تونکا رویدادی در شهر ترنتو ایتالیا است که در آن هر سال در ۱۹ ژوئن، هیئت منصفه تشریفاتی، سیاستمدار محلی را که مرتکب بدترین اشتباه سال شده است، به حبس شدن در قفس و غرق شدن در رودخانه محکوم می‌کند!
مبارزه کانگورو با یک سگ خانگی در آب دیدنی شد. آنتونی گیل و دو سگش در یک پیاده روی در حومه استرالیا با یک کانگورو در برکه‌ای مواجه شدند. یکی از سگ ها نتوانست جلوی هیجان خود را بگیرد و کنجکاوانه وارد آب شد و به کانگورو نزدیک شد، اما کانگورو بارها به این حیوان حمله کرد و سعی کرد او را زیر آب غرق کند.
یک پسر بچه ۴ ساله که در نزدیکی رودخانه‌ای در اندونزی غرق شده بود جسدش توسط تمساحی، سالم به ساحل رسید.
رئیس مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: شناور آنیل متعلق به کشور تانزانیا در اسکله شماره ۹ بندر خدماتی پارس در حین بارگیری ۹۱ کانتینر ۲۷ تنی به دلیل چیدمان غلط کانتینر‌ها واژگون شد. لحظه غرق شدن کشتی تانزانیایی در بندر عسلویه را ببینید.
سهل انگاری یک پدر در تفریح تویوب سواری روی تالاب یخ زده چغاخور بروجن موجب غرق شدن در دریاچه شد.
سهل انگاری پدر در تیوب‌سواری روی تالاب یخ‌زده چغاخور، باعث شد تا فرزندش و ۳ تن دیگر از گردشگران غرق شوند. توضیحات شاهدان صحنه حادثه و نیروهای هلال احمر را ببینید.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
اکرم صلاحی دانشجوی دانشگاه بیرجند خطاب به اژه‌ای: گشت ارشاد به خوابگاه آمده و به من دانشجو می گوید تو ترشی درست کن. من درس نخوانده ام که ترشی درست کنم. هیچ امنیتی در هیچ زمینه ای نداریم و داریم غرق می شویم. خط فقر کجاست؟ کی می تواند مرغ و تخم مرغ بخرد؟ مسائل دانشگاه ها را به خود دانشجویان واگذار کنید، نه کمیته های ترسناک.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست مجمع سازمان ملل متحد در نیویورک، یونان را متهم به برخورد نامناسب با پناهجویان و مهاجران در دریای اژه نمود. وی تاکید کرد که یونان با غرق کردن قایق‌های حامل پناهجویان دریای اژه را به گورستان پناهجویان مبدل می‌کند. اردوغان در جریان سخنرانی عکسی از اجساد کودکان جان باخته در دریای اژه نشان داد که گارد ساحلی یونان، قایق آنان را در آب غرق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ