سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگری نیز در زیرآوار وجود داشت، عوامل آتش‌نشانی عملیات جستجو و آواربرداری را ادامه دادند و تا ظهر امروز عملیات آوار برداری در ضلع جنوبی را به پایان رسانده و در ضلع شمالی نیز بخش زیادی از آوار برداشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اعزام واحد‌های امدادی به محل حادثه، افزود: سه واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ همراه با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. همچنین شش نفر دختر ۱۱ تا ۱۸ سال و سه پسر ۱۲ تا ۱۵ سال مصدومان این حادثه هستند. مصدومان از ناحیه ضربه به کمر دچار مصدومیت شدند، اما وضعیت آن‌ها پایدار است.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید، گفت: تعداد متهمان بازداشتی به ۹ نفر افزایش یافت.
فوتی‌های مصرف متانول در البرز به ۱۳ نفر رسید
این حادثه، ۱۸ اردیبهشت اتفاق افتاده است. بعد از اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ درباره تردد و حضور این دو نفر در مرکز خرید باغ فیض اسلامشهر، پلیس به محل اعزام شد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مصدومیت منجر به قطع دست عاقبت بازی با مواد محترقه، به عنوان اولین حادثه چهارشنبه‌سوری در استان ثبت شد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در این استان خبر داد.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: هیچ کدام از مصدومان این حادثه بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آن‌ها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می‌شوند.
بوی تعفن مشکوک از یک خانه در منطقه الهیه توسط همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند ...
بوی تعفن مشکوک از یک خانه در منطقه الهیه توسط همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند ...
دامغان- رئیس اداره صمت دامغان از فوت کارگر سوم در حادثه معدن فلورین منطقه تویه دروار خبر داد و گفت: مجموع تلفات این حادثه تلخ امروز به سه نفر رسید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع هشت مورد تصادف فوتی در هفته‌ای که گذشت در سطح معابر شهر تهران در هفته‌ای که گذشت، خبر داد.
مجموع فوتی‌های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
ساوه - رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان شش فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: از ۳۳ تن سرنشین این اتوبوس ۱۵ تن مصدوم شده بودند که بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
پلیس غرب استان تهران اعلام کرد: روز گذشته برابر اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل احدی از شهروندان در فاز ۶ پرند، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۸ در محل حادثه حاضر و با استفاده از اقدامات فنی پلیسی توانستند متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دهند.
شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.
شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.
رئیس پلیس راهور گفت: ۳۵ درصد از فوتی‌های تصادفات در نقاط حادثه خیز جان خود را از دست می‌دهند و ۱۵ تا ۲۰ نفر از افراد در این نقاط مجروح می‌شوند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه سقوط وانت نیسان در شوشتر خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر حادثه انحراف اتوبوس مسافربری در محور تربت حیدریه، ۲۷ نفر مجروح شدند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان، تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردستان اعلام کرد: اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدوم در محل حادثه انجام و توسط پرسنل اورژانس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد. در حال حاضر با تلاش پرسنل اورژانس بیمارستان حال عمومی کودک مصدوم حادثه رو به بهبود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ