ملکی خاطرنشان کرد: بدلیل سست شودن و وجود انواع گازهای سمی عملیات به سختی در داخل چاه ادامه دارد که پس از پایان عملیات اگر فردی در عملیات جستجو توسط آتش نشانان پیدا شد، اطلاع رسانی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
این کارگر از آپارتمان ۱۲ طبقه می‌افتد، اما خودش میلگرد را میگیرد و سپس نجاتش می‌دهند.
به گفته شاهدان عینی گویا مخزن تصفیه فاضلاب موجود در شرکت هر دو ماه باید تمیز می‌شد که طبق روال همیشگی اقدام شده بود.
دو کارگر فصلی که برای کار در یک گلخانه کشاورزی به روستای بدرآباد نرماشیر رفته بودند به همراه دو دختر پنج ساله‌شان در استخر غرق شدند.
مرگ تلخ ۵ کودک درآتش سوزی اتاقک‌های کارگری
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کارفرمایانی که موارد ایمنی را رعایت نکرده‌اند و باعث مرگ کارگر شده‌اند، در بهترین حالت در دادگاه، با اتهام قتل شبه عمد مواجه می‌شوند یا از بیمه مسئولیت مدنی خود استفاده می‌کنند.
سید حسین طباطبایی افزود: متأسفانه سه کارگر این معدن به دلیل آتش سوزی جان خود را از دست دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این فرد که برای تعمیر چاه به عمق ۱۲۰ متری آن رفته بود و در آنجا گرفتار شده بود با تلاش پنج ساعته آتش نشانان، جسم بی جانش به بیرون از این چاه آب‌دار منتقل شد و علت دقیق گرفتار شدنش در دست بررسی است.
ناصر الخاطر، مدیر اجرایی جام جهانی، واکنش عجیبی به مرگ یک کارگر فیلیپینی داشته است.
مرگ صدها و بلکه هزاران کارگر در آماده‌سازی قطر برای میزبانی جام‌جهانی باعث شده که این تورنمنت خونین‌ و پرحاشیه باشد.
مشهد ـ معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: ریزش بخشی از یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی واقع در مشهد منجر به مرگ کارگر جوان شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
خودسوزی مرد تالشی باعث شد علاوه بر خودش مادرش و یک کارگر که به کمک آمده بود نیز طعمه مرگ شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس
شب گذشته ۱۱ کارگر در یکی از اتاق‌های سردخانه کشتارگاه طیور در حال فعالیت بودند که ترکیدگی لوله موجب مرگ و مجروح شدن چند تن از کارگران شد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۵۳۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۴ هزار و ۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ