هشت کارگر براثر ریزش معدن سنگ در میزورام هند به دام افتادند و جستجو برای یافتن افراد دیگر همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
یک خانواده آمریکایی از اسپرینگفیلد در ویرجینیای آمریکا لحظه ریزش سقف اتاق غذاخوری خود را مستند کردند. فیلم مستند شده توسط یکی از اعضای خانواده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که پانل‌های سقف بزرگ پشت سر هم فرو ریختند و کل اتاق پر از گرد و غبار شد.
مفاد حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری است که نکاتی را به رئیس قوه قضاییه فرموده بودند و هچنین محور‌های اعلامی در سال گذشته در هفتم تیر که توسط رهبر معظم انقلاب در ۸ محور بود که در برنامه ریزی ما دخالت داشته و همواره با توجه به این اسناد بالادستی، برنامه قوه قضاییه را تنظیم کردیم.
فیلم ریزش یک ساختمان در شهر داونپورت آمریکا را مشاهده می‌کنید؛ ساکنان در این ساختمان گرفتار و محبوس شدند، تا کنون از علت وقوع حادثه و تعداد تلفات گزارشی نشده است.
رسانه‌های فرانسوی از آتش‌سوزی و ریزش کامل یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در شهر مارسی خبر می‌دهند.
در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
سازمان حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد در پی زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری در «ملطیه» حداقل یک نفر نفر کشته و ۶۹ نفر دیگر مجروح شدند. ۲۲ ساختمان نیز فرو ریخته است.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری عملاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رده نکرده بودند ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
فیلمی از لحظه ریزش بهمن در کشمیر پاکستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خلبان اوکراینی در لباس بابانوئل موشک‌هایی را به سمت مواضع نظامی روسیه پرتاب می‌کند. این فیلم نشان می‌دهد که خلبان با ریش سفید در حال پرواز بر فراز یک منطقه بزرگ در حالی که کلاه بابانوئل بر سر دارد با حمله هوایی به مهاجمان روسی سال نو میلادی را تبریک می‌گوید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.
سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.
حادثه فروریختن پل در گجرات هند دست کم ۴۰ کشته و ۱۰۰ مفقودی در پی داشت.
درپی ریزش یک پل در شهر بایمانگ فیلیپین دو کامیون سقوط کرده و چهار نفر زخمی شدند.
لحظه ریزش هولناک بهمن به کمپ ماناسلو در نپال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلمی از لحظه ریزش یک سوله ورزشی هنگام وقوع زلزله در تایوان را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از لحظه وقوع زمین‌لرزه قدرتمند و فروریختن کوه بر سر موتورسواران در تایوان را مشاهده می‌کنید.
آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
فیلمی از ریزش یک پل عابر پیاده هنگام افتتاح در کنگو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
منابع خبری پاکستان گزارش دادند هتلی در پاکستان بر اثر وقوع سیلاب فرو ریخت که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع خبری اعلام کردند که بخشهای دیگری از سیلوی بندر بیروت ریزش کرده است.
کمپانی آمازون تاریخ پخش «یک قهرمان» را به شکلی برنامه ریزی کرده که بتواند کمپین های تبلیغاتی این فیلم را برای حضور در فصل جوایز سال 2022 اجرایی نماید و در واقع مدیران آمازون برآوردشان این است که فیلم تازه فرهادی در کن یا جوایز سینمایی نظیر اسکار و گلدن گلوب موفق خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ