مقامات روسیه از مقابله با حمله پهپادی اوکراین در شبه جزیره کریمه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، رسانه‌های این کشور از سرنگونی دو پهپاد دیگر در آسمان شهر مسکو خبر دادند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند سامانه‌های پدافندی این کشور امروز شنبه دو پهپاد مهاجم اوکراینی را در غرب این کشور سرنگون کردند.
حملات شدید هوایی روسیه به اوکراین و به صدا درآمدن آژیر خطر در سراسر این کشور و نیز سرنگونی یک پهپاد اوکراینی بر فراز مسکو از مهمترین تحولات جنگ روسیه و اوکراین است.
رسانه‌ها و مقامات روس اعلام کردند سامانه پدافند هوایی این کشور ۲ پهپاد اوکراینی را در نزدیکی شهر مسکو سرنگون کرده است.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
منابع روسی از سرنگونی یک پهپاد اوکراینی خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی شمار دیگری ازتسلیحات نظامی متعلق به ارتش اوکراین در درگیری‌های تازه خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز از سرنگون کردن ۲ موشک «سایه طوفان»- که از سوی انگلیس برای اوکراین ارسال شده‌اند- توسط سامانه‌های پدافند هوایی این کشور خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ۵ پهپاد متعلق به ارتش اوکراین خبر داد.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از ۱۰۰ پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از 100 پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۴۰ نظامی اوکراین و سرنگونی دو فروند جنگنده سوخو ، یک بالگرد و ۱۴ پهپاد این کشور در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از ساقط کردن ۲ فروند جنگنده اوکراینی در ادامه عملیات ویژه نظامی این کشور در کی‌‎یف خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم ۲۳۰ نظامی اوکراینی و سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ و پنج پهپاد اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم ۲۳۰ نظامی اوکراینی و سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ و پنج پهپاد اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
یک پهپاد انتحاری ارتش روسیه که به سرعت به سمت یک تانک روسی حرکت می‌کرد با وجود تلاش سربازان روس برای سرنگونی آن با تانک برخورد کرد.
سخنگوی وزارت دفاع دفاع روسیه از سرنگونی دو جنگنده و یک بالگرد اوکراین در محور دونتسک و پیشروی نیروهای روسیه در این محور خبر داد.
نیرو‌های ویتنام شمالی در جنگ ویتنام از آتشبار‌های اس-۷۵ دوینا به‌طور گسترده برای دفاع از هانوی و هایفونگ استفاده می‌کردند. اس-۷۵ دوینا که در ناتو به نام سام-۲ مشهور است، سامانه موشکی ساخت روسیه (شوروی سابق) است. این سامانه در سال ۱۹۵۷ وارد خدمت شوروی و پس از آن بسیاری از کشور‌های کوچک و بزرگ جهان شد.
وزارت دفاع روسیه از رهگیری چند موشک اوکراینی و نیز سرنگونی چند پهپاد متعلق به این کشور خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم 240 نظامی و سرنگونی یک فروند بالگرد اوکراین در مناطق مختلف این کشور خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه آمار تلفات و خسارت های نظامیان اوکراین در دویست و یکمین روز جنگ را اعلام کرد.
فرماندار سواستوپل اعلام کرد که روسیه ۲ فروند پهپاد اوکراینی را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ