وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات جدید هوایی علیه بقایای داعش در کرکوک خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به خدمهٔ تانکی که ماه ژوئن در جبههٔ زاپروژیا توانست به‌تنهایی و بدون آسیب‌دیدن، ۵ خودروی زرهی و ۲ تانک اوکراینی را منهدم کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن اعلام انهدام چهارمین باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب این استان طی چهارماه گذشته گفت: در این مدت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور بازداشت شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت ۲ تروریست در جنوب شرق کشور خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق با ۶۰ فقره موبایل قاپی و زورگیری خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
این موشک بالستیک کوتاه برد در ترکیب با کشنده برپاگر پرتابگر (TEL) در صورت عملیاتی بودن رقیبی برای موشک مشهور اسکندر روسیه به شمار می‌رود. هر کشنده پرتابگر گروم - ۲ می‌تواند دو موشک حمل کند.
سنت‌کام در بیانیه‌ای تصریح کرد: «روز ۱۴ فوریه، حدود ساعت ۲:۳۰ بعدالظهر به وقت محلی، نیرو‌های آمریکا در سوریه با یک پهپاد ساخت ایرانی که در تلاش برای انجام مأموریت شناسایی از سایت پشتیبانی ماموریت کونوکو در شمال شرق سوریه بود درگیر شده و آن را ساقط کردند.»
سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) اعضای دو هسته عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین با دستور قضایی دستگیر شدند.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از انهدام دو مخفیگاه تروریستها در دیالی در پی حمله هوایی نیروی هوایی عراق خبر داد.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از کشته شدن ده‌ها سرباز اوکراینی و انهدام شمار دیگری از تجهیزات ارتش این کشور خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو مامورنما، انهدام باند سرقت از منازل در شهرک غرب تهران و ... خبرداد.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هفته گذشته یک قایق ماهیگیری حامل مواد منفجره را در دریای عمان کشف و منهدم کرده است.
محموله کلت‌های کمری بسیار کوچک که مخصوص ترور و پروژه‌ کشته‌سازی است توسط مرزبانی فراجا کشف و ضبط شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۱ زورگیر در این شهرستان و انهدام ۱۳ باند سازمان یافته طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ