طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
موفقیت عظیم وی‌چت در چین ایلان ماسک را شدیداً تحت تأثیر قرار داده است و او می‌خواهد ایکس را شبیه به آن کند.
التزام عملی به عفاف و حجاب شرط جذب، به کارگیری، استخدام، ارتقا، ترفیع، رتبه بندی، انتصابات و برخورداری از امتیازات استخدامی در دستگاه‌های اجرائی موضوع این قانون و نیز مراکز آموزشی و پژوهشی اعم از دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بوده، مسؤولان ذی‌ربط موظفند بر اساس گزارش مستند مراجع نظارتی و ضابطان اقدام کنند.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
ماسک در تازه‌ترین ادعای جنجالی خود اعلام کرد فناوری خودران کامل تسلا (موسوم به FSD) همین امسال در محصولات کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ایلان ماسک معتقد است که کشور چین در توسعه هوش مصنوعی در موقعیت قوی قرار دارد و این کشور در هر چیزی که به فکرش باشد عالی خواهد بود.
شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می‌دهد ثروت خالص ایلان ماسک، بیش از دو برابر مارک زاکربرگ است.
ایرنا: بیرانوند ساعت ۱۸ به باشگاه استقلال می‌رود
ایلنا ریباکینا با قبول شکست برابر دونا وکیچ از دور رقابت‌های تنیس برلین کنار رفت.
ایلنا ریباکینا، قهرمان مسابقات ویمبلدون 2022 در آخرین تورنمنت پیش از برگزاری سومین گرنداسلم سال در برلین حاضر شده است.
در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست.
محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار ایلنا مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.
ر پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، از او دلجویی و عذرخواهی کرد.
تصاویر ماهواره‌ای از دریاچه ارومیه نشان می‌دهد که طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه موجب بهبود روند احیای این دریاچه شده است. منبع: ایسنا
در خط خبری‌ای که ایرنا دنبال می‌کند، با استفاده از سخنان رهبری مبنی بر «همکاری، همدلی و هم‌افزایی سه قوه» و همچنین «خودداری مردم و مسوولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها» سعی دارد تا از استیضاح وزیر صمت جلوگیری کند. برخی نمایندگان هم همسو با خط خبری ایرنا، خواهان منتفی شدن طرح استیضاح فاطمی امین شده‌اند. کمال حسین‌پور نماینده سردشت در گفتگو با خبرگزاری دولت گفته «باتوجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب، مساله استیضاح وزیر صمت منتفی است.»
تسلا اغلب محبور می‌شود تا با طرح ماسک برای تسلط بر جهان انطباق پیدا کند در حالی که در واقعیت امر هنوز یک "شرکت خودروی نوپا" است. ایده‌های بزرگ ماسک برای تسلا بزرگ‌تر از آن است که بتواند آن را اجرا کند
براساس شنیده‌های ایلنا طرح سوال از ابراهیم رئیسی با ۶ محور در مجلس کلید خورد.
از زمانی که ایلان ماسک، توییتر را در اکتبر گذشته به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، تغییراتی را در این شرکت شبکه اجتماعی آغاز کرده که شامل طرح اشتراک جدید برای "توییتر بلو" است.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد فرایند تایید کاربران و طرح تیک آبی را تغییر می دهد و هزینه اشتراک در طرح عضویت تیک آبی ماهانه ۵تا۲۰ دلار خواهدبود.
مدیرعامل باشگاه فولاد در مصاحبه با ایلنا توضیح مهمی درباره شایعات این روزها ارائه کرد.
رئیس‌جمهور سابق روسیه به رفتار هیجانی رئیس‌جمهور اوکراین به طرح پیشنهادی سرمایه‌دار مشهور آمریکایی برای پایان‌دادن جنگ در اوکراین، واکنش نشان داد.
علت احتمالی طولانی شدن صدور احکام دوره جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط ایلنا بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ