ساخته تاد فیلیپس اگرچه به شدت مورد توجه قرار گرفت اما حقیقت آن است که این فیلم‌ها با نقدهای جدی در روایت و پرداخت مواجه است و اگر بازی درخشان واکین فینکس در نقش محوری این فیلم ثبت نمی‌شد، شاید این موفقیت برای فیلم رقم نمی‌خورد و با یک اثر جریان ساز مواجه نبودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طارق حامد در دیدار شب گذشته تیمش برابر صفاقسی تونس به شدت مصدوم شد.
فوق ستاره تیم بسکتبال دنور ناگتس موفق شد رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند.
با وسواس خاصی سراغ کمد لباس‌هایش می‌رود تا جالبترین ست ممکن را برای روز تمدید قرارداد انتخاب کند.
«آمکا» (Ameca) که پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان نامیده شده است، در یک ویدئوی جدید تلاش می‌کند تا جوک بگوید، اما به طرز بدی شکست می‌خورد.
پس از پایان آخرین بازی فینال NBA در سال ۲۰۲۳ که با قهرمانی معدنچی‌های دنور به پایان رسید، نیکولا یوکیچ بدون در دست داشتن جایزه‌اش در کنفرانس خبری حاضر شد.
ستاره صربستانی تیم دنور واکنش جالبی به اولین قهرمانی این تیم در لیگ بسکتبال آمریکا نشان داد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با ثبت رکورد جدیدی توسط ستاره صربستانی خود مقابل میامی هیت در بازی سوم از سری فینال لیگ NBA به پیروزی رسید.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش خیره کننده یوکیچ و ماری، سری فینال NBA را دو بر یک پیش افتاد.
تیم بسکتبال «دنورناگتس» با پیروزی در بازی نخست سرس فینال لیگ NBA، یک قدم به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شد.
در ادامه مسابقات لیگ NBA تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس به پیروزی رسید.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: در این نامه قرار است به موضوع شفافیت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بپردازیم.
تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در دومین بازی از سری فینال کنفرانس غرب لیگ NBA باز هم مغلوب دنور ناگتس شد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم سری پلی‌‌آف لیگ NBA به سومین برد متوالی مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز دست پیدا کرد.
ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی مقابل شارلوت هورنتس، تریپل دابل کرد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس در بهترین موقعیت در نقش گلزن برای این تیم ظاهر شد.
عیسی آل‌کثیر بعد از عقد قرارداد در باشگاه، بلافاصله در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد و زیر نظر کادر فنی تمرین کرد.
بدون شک جواد خیابانی یکی از خاطره‌ساز‌ترین گزارشگران تاریخ فوتبال ماست. گزارشگری که به دلیل علقه و احساس وطن‌دوستانه غلیظی که دارد، بازی‌های ملی را با شور حماسی گزارش می‌کند. با این همه، اما دست‌کم یک دهه است که در گزارشگری فوتبال از متن به حاشیه آمده و حاشیه‌ساز شده است.
در دهه ۵۰ با سالم‌سازی آب در پهنه تهران، سروکله آب شیر فشاری با شکل و شمایل چدنی در برخی از محله‌ها پیدا شد. شیر فلکه‌های آب رایگان اغلب در محله‌های کم‌درآمد و در مسیر‌های پرتردد اهالی قرار داشت. محله‌های استادمعین، هاشمی، قنبرآباد، دستغیب، دامپزشکی و سایر محله‌ها هم جوار از این نعمت بی‌بهره نبودند. اهالی قدیمی محله روایتی خواندنی از چاه‌های نذری و شیرآب فشاری دارند.
تیم‌های بسکتبال اورلاندو مجیک و دنور ناگتس در دیدارهای صبح امروز لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشاتی داریم که بعضی از اشخاص از جریان معاند از قبل در بیمارستان حضور داشتند و دنبال این بودند که اتفاقی پیش بیایید و کار خود را شروع کنند، گفت: سرعت عمل ما در نشر اخبار صادقانه در اولین لحظات خیلی تاثیرگذار بود و چه خوب میشد اگر این اتفاق می‌افتاد. عقب افتادن ما در پخش اخبار صدق باعث سردرگمی مردم شد و کسی نبود که اطمینان‌سازی کند.
آنتونی مودست، مهاجم فرانسوی دورتموند، که در این تیم جانشین ارلینگ هالند شده است در آخرین لحظات دیدار با بایرن مونیخ موفق شد مانع از شکست تیمش بشود.
آنتونی مودست، مهاجم فرانسوی دورتموند، که در این تیم جانشین ارلینگ هالند شده است در آخرین لحظات دیدار با بایرن مونیخ موفق شد مانع از شکست تیمش بشود.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با تاکید بر اینکه کمیسیون ابعاد اغتشاشات اخیر را بررسی خواهد کرد، تاکید کرد که ردپای دشمن در اغتشاشات مشهود است و این رفتارهای خشونت آمیز با مطالبه مردم فاصله زیادی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: جوهر دیپلماسی آمریکایی ایجاد کانون تنش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ