رائفی‌پور، نظریه‌پرداز جنجالی اصولگرا با حضور در یکی از برنامه‌های گفتگو محور شبکه یک سیما به نقد و بررسی حوادث اخیر کشور از زاویه امر جنسی پرداخته که در فضای مجازی خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بستنی فروش های ترکیه که با شوخی کردن بستنی را تحویل می‌دهند، در واکنش با یک ایرانی عجول شوخی‌شان بی‌نتیجه ماند.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی سوال جالبی مطرح کرد. او گفت:‌ «نماز که واجب تر است، چرا کسی نمی گوید نماز را اجباری کنیم! کسی به دنبال تحمیل عقیده نیست و بارها در روایات آمده دینداران باید با دلسوزی برخورد کنند نه با توهین و تمسخر و رفتار بد!»
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
دولت طالبان به دختران اجازه داده است که به صورت انفرادی در خانه درس بخوانند و برای ممنوع کردن اینترنت که مقامات طالبان هم برای رسانه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنند، اقدامی نکرده است. اما دختران با انبوهی از مشکلات از قطع برق گرفته تا سرعت پایین اینترنت، هزینه خرید رایانه و بسته‌های اینترنت مواجه هستند آن هم در کشوری که ۹۷ درصد مردم در آن در فقر زندگی می‌کنند.
احسان علیخانی که بعد از چند سال متوالی امسال اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه را بر عهده نداشت با انتشار ویدیو و یادداشتی از اینکه اجرای این برنامه را بر عهده نداشت ابراز خشنودی کرد.
طی این مراسم شناور‌های تندرو جدیدی به نیروی دریایی سپاه تحویل شد که هم از طراحی متفاوتی با شناور‌های قبلی برخوردار بودند و هم بجای راکت به موشک‌های هدایت لیزری مجهز شده بودند.
اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: تهرانی‌ها امروز و فردا از فعالیت کوهنوردی خودداری کنند. روز تحویل سال نو مشهد بارانی است.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
یک استاد دانشگاه کابل که در واکنش به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه با یک گاری مملو از کتاب در خیابان‌های پایتخت افغانستان حرکت کرده و به دختران و زنان کتاب رایگان هدیه می‌داد توسط طالبان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.
یک پسر بچه ۴ ساله که در نزدیکی رودخانه‌ای در اندونزی غرق شده بود جسدش توسط تمساحی، سالم به ساحل رسید.
ورود یک پیک تحویل غذا به زمین بسکتبال در جریان یک مسابقه که از تلویزیون نیز به صورت زنده پخش زنده شد خبرساز شده است.
استاد دانشگاه کابل با تاکید بر اینکه حق تحصیل زنان را خداوند، قرآن، پیامبر(ص) و دین ما داده است افزود: پس چرا ما به زنان به چشم تحقیر نگاه می‌کنیم؟
طالبان برای متفرق کردن تظاهرات زنانی که در اعتراض به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه برگزار شده بود، از ماشین‌های آب پاش استفاده کردند. ویدئویی از استفاده جنگجویان طالبان از آب برای متفرق کردن دختران و زنان هرات را نشان می‌دهد، که چند نفر از معترضان بر اثر اصابت آب پرفشار به زمین می‌خورند.
بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه گفت: مرگ مهسا امینی نازنین و حوادث پشتش ناگهان یک رویدادی ایجاد کرد که هنوز این رویداد ته‌نشین نشده و نمی‌دانیم چگونه تحلیل کنیم. نمی‌دانیم این رخداد بسط نیهیلیسم است، یک جنبش است یا انقلاب است؟
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور جدید عراق در مسیر ورود به کاخ السلام در بغداد، از فرش قرمز خارج شد و پروتکل‌ها را زیر پا گذاشت.
تورم افسارگسیخته در آرژانتین باعث شده مردم این کشور در اعتراض به دولت اقدام به برپایی نمایشگاه مبادله لباس‌های خود با مواد غذایی کنند.
برنامه «شیوه» در شبکه ۴ دیشب میزبان کارشناسانی برای تحلیل اوضاع اجتماعی ایران بود.
برنامه «شیوه» در شبکه ۴ دیشب میزبان کارشناسانی برای تحلیل اوضاع اجتماعی ایران بود.
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص فرار روس‌ها از بسیج عموم گفت: بگذار ۳۰ یا حتی ۵۰ هزار نفر فرار کنند. به نظرت اگر آن‌ها بمانند جزو مردمان ما هستند؟ پس بگذار فرار کنند! من نمی‌دانم تو به چه چیزی فکر می‌کنی، اما من در سال ۲۰۲۰ زمانی که مردم بلاروس در جریانات پس از انتخابات فرار کردند، اصلاً نگران نبودم. آن‌ها بعد‌ها التماس کردند که به کشور بازگردند. پس قطعاً فراری‌های روس هم بازمی‌گردند. اما در آن زمان تصمیم با توست که با آن‌ها چه کنی و چه تصمیمی برای‌شان بگیری. اینکه اجازه بدهی برگردند یا همان‌جایی که رفتند بمانند. در همین حال رسانه‌ها حرکات پای پوتین را، نشانه‌ای از اضطراب و نگرانی او تحلیل کرده‌اند.
شرکت مگنا که سازنده این ربات است، اعلام کرده است استفاده از این فناوری می‌تواند به کاهش هزینه تحویل محصول به مصرف کننده نهایی، و همچنین کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای در مناطق شهری کمک کند.
احمد مسعود تاکید کرد حذف زنان از جامعه افغانستان، محرومیت از تحصیل، منزوی شدن افغانستان، فروپاشی دولت و بقیه فجایعی که اکنون در افغانستان در حال وقوع‌اند، از پیش، قابل پیش‌بینی بودند.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ