سرخیو بوسکتس، کاپیتان سابق بارسا که اخیرا با این تیم خداحفظی کرد در مصاحبه‌ای با تلویزیون بارسا به مرور خاطرات خود در این تیم پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در این دوره، سطح مسابقات، بسیار بالا بود و فینالی که مقابل فرانسه برگزار کردیم یکی از بهترین مسابقاتی بود که تاکنون در آن شرکت کرده بودیم.
آندرس اینیستا، لیونل مسی را به خاطر برنگشتن به بارسا سرزنش نکرد و گفت این بازیکن آرژانتینی بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده است.
استقلال اگر چه این فصل قهرمان لیگ برتر نشد اما در فاز تهاجمی بهترین تیم لیگ برتر بود، به این خاطر که 52 گل در 30 بازی به ثمر رساند که بالاترین آمار است.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.
وقتی می خواهید شروع به عضله سازی کنید، این را باید همیشه به خاطر داشته باشید که ورزش و استفاده از وزنه قسمت اصلی فرمول است. داشتن برنامه ای سالم و متعادل نیز ضروری است.
گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس و مجری برنامه مچ آو د دی، گفت که شکست او به همراه اورتون مقابل لیورپول در فینال جام حذفی سال 1986 یکی از بدترین روزهای زندگی او بوده است.
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.
وینیسیوس که امروز زننده یکی از گل های رئال در پیروزی 3-1 برابر اسپانیول بود، خودش را به خاطر حضور در رئال بازیکنی خوش‌شانس می داند.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از سر الکس فرگوسن به خاطر فرهنگی که در این تیم بر جای گذاشته تمجید کرد.
مرتضی شریفی و بردیا سعادت جزو بهترین های سوپرلیگ ترکیه تا پیش از تعلیق مسابقات ورزشی در این کشور به خاطر زلزله بوده اند.
21 اسفند 79: روزی که بهترین دروازه بان تاریخ آسیا مغلوب ضربه ویرانگر حامد کاویانپور شد.
تا امروز یکبار شنیده اید که بگویند به خاطر آلودگی هوا مثلا مترو و اتوبوس‌های شهری رایگان است؟ یا تردد خودروی زیر سه نفر سرنشین در شهر ممنوع است؟ یا کارخانه سایپا و ایران خودرو و... تعطیل است؟ پاسخ همه خیر است چرا که تنها علت آلودگی هوای شهر‌ها نه خودرو‌ها و کارخانه‌ها و صنایع فرسوده بلکه دانش آموزان و معلمان هستند.
ژوزه مورینیو به مرگ پله واکنش نشان داد و گفت که دریافت جایزه از دست او یکی از بهترین لحظات زندگی اش بوده است.
کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در اولین فصل حضورش در بهترین لیگ جهان عملکرد قابل توجهی داشت، به خاطر بی توجهی و عدم حمایت، ۴۰ روز از شرایط مسابقه دور باشد.
در اینجا تصاویری از پنج خانۀ ساخته شده در سال ۲۰۲۲ را می‌بینید که به خاطر ویژگی‌های معمارانۀ خاص و متفاوتشان در فهرست بهترین آثار معماری سال قرار گرفته‌اند.
هوگو لوریس، گلر تیم ملی فرانسه، در نشست خبری بازی با لهستان از همتایش وویژک شزنی تمجید کرد و گفت او باعث صعود تیمش به یک هشتم نهایی جام جهانی شده است.
‍بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ به خاطر آسیب دیدگی جام جهانی را از دست داد و از فهرست فرانسوی‌ها خط خورد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در بهترین شرایط ذخایر کشور هستیم و هیچ کمبودی وجود ندارد و ذخایر ۵۰ درصد از همه‌سال‌های گذشته بیشتر است و با امنیت خاطر در تأمین غذا در کشور پیش می رویم.
ستاره والیبال ایتالیا به خاطر شعارهای نژادپرستانه از تیم ملی این کشور کناره‌گیری کرد.
ژاوی هرناندز تاکید کرد که فقط به پیروزی برابر کادیز فکر می کنند و پس از این بازی روی بایرن مونیخ تمرکز خواهند کرد. او بهترین تیم را به مصاف کادیز خواهد فرستاد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، تایید کرد که به خاطر اهمیت بازی سه شنبه برابر بارسا، به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت به خاطر اتفاقاتی که اخیراً رخ داده، امسال بهترین زمان برای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ