سرمربی فولاد در نشست خبری به تمجید از بازیکنانش پرداخت و البته عملکرد داور وسط بازی را نیز مورد ستایش قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این اثر باستانی زمانی پیدا شد که کارگران تحت نظارت حفاظت شهری شهرداری نِمی مشغول تمیز کردن دریاچه بودند. این مجسمه برای بررسی دقیق به متخصصان تحویل داده شد. مقامات شهر هنوز اطلاعات خاصی از جمله قدمت این مجسمه ارائه نکرده‌اند. با این حال، درباره اهمیت تاریخی آن گمانه‌زنی‌هایی شده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی نیسان و مصدویت راننده آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
تیم فوتبال بایرن مونیخ در یک مسابقه عجیب مقابل حریفش، هوفنهایم، متوقف شد.
نیمه دوم دیدار فولاد و گل گهر تحت تاثیر جنجال های مربوط به اخراج دو بازیکن تیم میهمان پیگیری شد.
میکل آرتتا در 20 دقیقه نخست بازی امشب مجبور به تعویض هر دو مدافع تیمش شد.
النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
عمر السومه، مهاجم شناخته شده العربی به شکلی عجیب و غریب از زمین اخراج شد.
خولین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.
چلسی در دیدار خانگی حساس امشب مقابل منچسترسیتی دو ستاره خود رحیم استرلینگ و کریستین پولیشیچ را در 20 دقیقه اول به دلیل مصدومیت از دست داد.
جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، از حضور نصرت، آشپز مشهور ترکیه‌ای، در مراسم اهدای جام جهانی به تیم ملی آرژانتین به تندی انتقاد کرد.
داربی نود و نهم پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم آغاز شد.
رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی در 15 دقیقه پایانی مجبور شد دو بازیکن میانه میدان خود را از زمین بیرون بکشد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه نان رسانه‌های معاند در وارونه‌نمایی است، اظهار کرد: آن‌ها مدام با عملیات، برعکس منظور گوینده تیتر می‌زنند و مخابره می‌کنند.
در عرضه امروز بهمن موتور در بورس کالای ایران ، وانت کارای دو کابین در ۲۰ دقیقه فروش رفت و وانت کارای تک‌کابین به مچینگ رفت.
تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش منظم منجر به کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن مانند سرطان و بیماری قلبی می‌شود. با این حال، تحقیقات جدید، بر شدت و مدت ورزش مورد نیاز برای دستیابی به فواید سلامتی افراد تمرکز دارد.
با ورود فرشاد احمدزاده به ترکیب تیم فوتبال سپاهان حملات این تیم زهردارتر و هدفمندتر شد.
رئال مادرید شروعی طوفانی در دیدار برابر الچه داشت اما دو گل این تیم از سوی کمک داور ویدئویی رد شد.
در جریان وقت دوم مسابقه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان بود که تلاش جیدون کاکس تنومند برای امتیاز گرفتن از کامران قاسم‌پور به مصدومیت این کشتی‌گیر مواجه شد و او مجبور شد تقریبا دو دقیقه آخر را با بانداژ به کار ادامه بدهد و درنهایت هم توانست ۲ امتیاز خود را حفظ کند و اولین طلایی مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی را به نام خودش بزند.
آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان باسابقه مس کرمان پس از تساوی مقابل گل‌گهر که با از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی مسابقه رقم خورد، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه صحبت‌های جالبی داشت و به حواشی اخیر هم پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید؛
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
بازیکن سابق تیم ملی پرتغال حضور کوتاه مدتی در بازی استقلال – سپاهان داشت اما در پایان این پیروزی بزرگ را در کنار همبازیانش و مورایس جشن گرفت.
خرید جدید سپاهان در نخستین بازی رسمی برای این تیم اولین کارت زرد طلایی‌پوشان را گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ