وزیر کشور نقش محله در افزایش سرمایه اجتماعی را مهم دانست و گفت: محله اسلامی در امتداد مردم سالاری دینی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سلیمانی گفت: هر یک از پایگاه‌های بسیج که بتواند طرح محله اسلامی را اجرا کند به پایگاه ویژه ارتقا می‌یابد که این ارتقا مزایایی را در تخصیص امکانات برای پایگاه در پی‌ خواهد داشت.
فرمانده کل سپاه از نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی در مجتمع فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین بازدید کرد.
فرمانده کل سپاه از نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی در مجتمع فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین بازدید کرد.
یزد- رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد یکی از اقدامات مؤثر برای شناخت مشکلات محلات را برگزاری نشست‌های محله محور اعلام کرد و گفت: این نشست‌ها با رضایت شهروندان همراه شده است.
منابع محلی از سفر هیأت‌های دو جنبش حماس و جهاد اسلامی و کمیته امور پیگری دولتی در نوار غزه برای دیدار با مقامات مصری و انجام رایزنی‌های داخلی عازم قاهره شدند.
اگر مساجد فعال شوند ایده ایجاد محله اسلامی محقق خواهد شد و با محوریت امام جماعت به عنوان امام محله و ظرفیت اعتماد مردم به مسجد می‌توان بسیاری از مشکلات محله را با کمک مردم برطرف کرد.
آقامحمدی با بیان اینکه دوهزار و ۲۰ محله و ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت در سراسر ایران وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند، ابراز داشت: در این شرایط چطور می‌توان گفت مسلمانانی وجود دارند که شهرسازی اسلامی را در دستور کار دارند.
وزارت اقتصاد مکلف شده بود از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت مخابرات ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نسبت به واگذاری مستقیم سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اقدام کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای محل تامین اعتبار پرداخت دیه مستحقان دریافت دیه را تعیین کردند.
مهاجم باتجربه نساجی با اشاره به تصمیمات متفاوت داور در اعلام خطاها مدعی است که خطاهایی که بیرون از محوطه رقم می‌خورد در داخل هجده قدم از سوی داور نادیده گرفته می‌شد.
مشهد - مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: محل اصلی نزاع غرب با انقلاب اسلامی پیشرفت ایران اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی و حکمرانی دینی است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امضای تفاهم نامه برای ساخت اولین محله الگو در شهر تهران با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز با حضور در محله دردار تهران با کسبه و مردم این محله به گفت‌وگو پرداخت.
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در محله دردار تهران حضور پیدا کرد و با کسبه و مردم این محله به گفتگو پرداخت.
سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های، ولی عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، به دلیل گذشت زمان و نیاز به ترمیم، به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است تا پس از بازسازی در محل قبلی خود نصب شود.
نماینده قم البته نگفته که همکار نماینده‌اش در کدام محله خانه اجاره کرده و متراژ خانه هم چقدر بوده است. این قبیل زمزمه‌ها اگر برای افزایش پرداختی‌ها به نمایندگان است، این افراد باید توجه داشته باشند که اقشار محروم جامعه در آلونک زندگی می‌کنند.
حسن تفتیان در مرحله دوم لیگ دوومیدانی شرکت کرد و اول شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با جمع آوری معتادان توانسته‌ایم به صورت نسبی نظم اجتماعی و امنیت را برای مردم محله رضویه برقرار کنیم.
دو دونده سرعت ایران به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی صعود کردند.
هفت شناگر ایران در ماده‌ها مختلف به مرحله نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راه یافتند.
طرح جهش کیفیت ایران خودرو یک گام رو به جلو است
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۵ تن از ایشان وخیم است.
محل برگزاری مسابقات عالی  و در سطح المپیک است، ولی دهکده مسابقات کوچک است و یک دانشگاه است و تعریفی به‌عنوان دهکده ندارد. دلیل کاهش نفرات نیز به همین دلیل بود، چون ظرفیت دهکده محدود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ