اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تأمین مالی و جهش تولید در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
در سال زراعی جدید بیش از ۵.۲ میلیون هکتار اراضی دیم کشور تحت پوشش طرح جهش تولید قرار گرفته اند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، نقشه راه گام دوم طرح جهش کیفیت در زنجیره ارزش این گروه صنعتی را تشریح کرد.
رئیس مجلس گفت: مجلس پیش از این قانون جهش تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی را تصویب کرده بود و با تصویب طرح ساماندهی اجاره‌بها دیگر کمبودی از لحاظ قانون‌گذاری در موضوعات مسکن نداریم.
سمنان- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه طرح جهش تولید دیمزارها در دستور کار است، گفت: این طرح برای ۱۰ محصول استان برنامه‌ریزی شده است.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها از ۶۷۰ هزار هکتار آغاز شده و در حال حاضر از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار عبور کرده است.
۹۷ فقره سند مالکیت در راستای طرح جهش ملی مسکن با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحویل شد.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه استانداری مخالف ویلاسازی واحدهای طرح جهش ملی مسکن نیست، گفت: امکان تحقق این امر در واحدهای مسکونی دامغان فراهم است.
سمنان- معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح جهش تولید در ۲۰ هزار هکتار اراضی دیم استان خبر داد و گفت: جهاد تسهیلات خوبی برای توسعه این نوع کشت در نظر گرفته است.
میامی- معاون وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه چهار میلیون هکتار اراضی کشور تحت پوشش طرح جهش تولید در دیم‌زارها است، گفت: این طرح، کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند.
معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها به دنبال آموزش کشاورزان هستیم، گفت: در این راستا ۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای خرید ادوات به کشاورزان اختصاص یافته است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و تربیتی است.
اهواز- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت آموزش به منظور ارتقای شاخص های آموزشی در استان در حال اجرا است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودروی هایما هم‌زمان با ارایه محصول جدید هایما ۸S به بازار اجرا می‌شود، گفت: پیرو نتایج مثبت حاصل شده از طرح تضمین کیفیت تارا و طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس، S7 پلاس و 8S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های عملکردی که اکنون در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان در حال اجرا است.
در هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیم‌زارها تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین چند نهاد به امضا رسید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون و مصوبه دولت هرجا پروژه‌ای مربوط به طرح جهش تولید مسکن اجرا شود باید ۵ درصد پروژه را به ایثارگرانی تعلق بدهد که بنیاد شهید معرفی می‌کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون و مصوبه دولت هرجا پروژه‌ای مربوط به طرح جهش تولید مسکن اجرا شود باید ۵ درصد پروژه را به ایثارگرانی تعلق بدهد که بنیاد شهید معرفی می‌کند.
نمایندگان مجلس کلیات طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین و حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر را به توصیب رساندند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی در راستای تدوین طرح جهش کیفیت، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از پروژه های موجود در این طرح مطابق با برنامه محقق شده است و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور، به عنوان یک اقدام مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با جدیت اجرا می‌شود.
توضیحات زنگنه سخنگوی کمیسیون جهش تولید ملی مجلس شورای مجلس را در خصوص استفساریه مجلس شورای اسلامی در خصوص آزمون وکلا را مشاهده می‌کنید.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب آیین نامه های طرح جهش تولید دانش بنیان تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: همه دستگاههای اجرایی موظف به اجرای این قانون هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ