یزد- رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد یکی از اقدامات مؤثر برای شناخت مشکلات محلات را برگزاری نشست‌های محله محور اعلام کرد و گفت: این نشست‌ها با رضایت شهروندان همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام تنها سرمربی بود که در نشست های خبری پیش از بازی ها غایب بود.
رئیس جمهور در نشست مشترک مسئولان عالی دستگاه قضائی با اعضای هیئت دولت گفت: نشست‌های مشترک میان دولت و قوه قضائیه نیز باید با نگاه تحولی همراه باشد تا منجر به پیشرفت امور شود.
دور سوم نشست های تخصصی با تیم های ملی دواطلب اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور مسئولین کمیته، مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مسئولین و مربیان شمشیربازی، اسکیت و تیراندازی برگزار شد.
محسن پاک‌‌‌آیین، سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان تنش‌‌‌زدایی بین ایران و جمهوری آذربایجان را امکان‌پذیر دانست و گفت: «بین ایران و جمهوری آذربایجان اشتراکات متعددی وجود دارد که با اتکا به این اشتراکات می‌توان در مقاطع مختلف تنش‌‌‌زدایی بین طرفین را به سرانجام رساند.»
ما هر روز ساعات طولانی نشسته‌ایم، فرقی نمیکند کجا، در خانه یا محل کار. آیا تا به حال به عادت‌های بد نشستن‌تان دقت کرده‌اید؟ شاید این مسئله مهم به نظر نرسد، اما عادت‌های بد نشستن می‌تواند روی سلامت فیزیکی و روانی اثرات منفی بلندمدت داشته باشد.
در این گزارش صحنه‌هایی از نشست‌های سیاسی چینرا می بینید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل شخصی در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی تیمش حضور نخواهد داشت و دستیارش را مقابل خبرنگاران قرار می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در نشست خبری شرکت نکرد.
هیئت ایرانی در دومین روز برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ترکمنستان در نشست‌های جداگانه‌ای با مدیران شرکت‌های ترکمن‌گاز، ترکمن‌نفت و ترکمن‌شیمی حضور یافت.
نشست نخست از سلسله نشست‌های «کتاب‌موزه»با هدف مرور آموخته‌ها، به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و به‌روزرسانی آگاهی‌ها در حوزه موزه و موزه‌داری در کاخ سعدآباد برگزار می شود.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
یک کارشناس سیاست خارجی درخصوص عدم حضور ایران در نشستی که قرار است رهبران ترکیه، روسیه و سوریه داشته باشند، می‌گوید که به دلیل نقش مهم و تاثیرگذار ایران در سوریه، نمی‌توانند به همین راحتی ایران را حذف کنند، در هر صورت باید منتظر ماند.
نخستین دور از نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های نامزد اعزام به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، با حضور سرپرست کاروان اعزامی، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
مدیرکل دفتر آموزش صنایع‌دستی از برگزاری سلسله دوره‌های گوناگون آموزش تخصصی با هدف ارتقای دانش معاونان استانی مرتبط با فعالیت‌های مصوب معاونت و الزام پرداختن به این مهم در بلندمدت خبر داد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: ضروری است نشست‌های نخبگانی به صورت مستمر برگزار شود.
سخنگوی دولت یادآور شد: تصویب شد خانه‌های گفت‌وگوی آزاد در دانشگاه‌ها تشکیل بشود و ان‌شاءالله یکی یکی فعال خواهند شد و محلی برای برگزاری این نشست‌ها خواهند بود.
جبار رحمانی گفت: آنچه محل مناقشه است اینکه چیزی که اعضای این نسل به دنبال‌اش هستند مساله سایر نسل‌های دیگر نیز هست. یعنی مناقشه کنونی امری است که اقشار جامعه به شکل‌های مختلف از دانش‌آموزان گرفته تا افراد سالمند در منزل در آن درگیر هستند.
طی ماه‌های آینده جلسات «ستاد عالی» به موازات نشست‌های کارشناسی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و به منظور بررسی مصوبات این نشست‌ها برگزار خواهد شد.
وزارت خارجه چین با اعلام سفر دبیر شورای امنیت ملی روسیه به این کشور، از برگزاری‌های نشست‌ها و رایزنی‌های امنیتی بین دو کشور خبر داد.
نود و یکمین نشست علمی تخصصی مرکز با عنوان "تلفیق مدیریت ریسک بلایا در برنامه‌های توسعه ملی و منطقه‌ای" از مجموعه نشست‌های بررسی مدیریت ریسک بلایای طبیعی در ایران برگزار می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه تشکیل نشست‌های ویژه سیاست‌گذاری پولی و ارزی و سازوکار حضور افراد در نشست‌ها را مشخص کردند.
با هدف افزایش بهره‌وری آب، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در همکاری با دولت ایران و حمایت دولت ژاپن چندین نشست در زمینه اشتراک‌گذاری دانش در ارومیه برگزار می کند.
با اعلام سازمان لیگ برنامه اولین نشست خبری در لیگ بیست و دوم مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ