نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای محل تامین اعتبار پرداخت دیه مستحقان دریافت دیه را تعیین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمت در نامه‌ای اعلام کرد که انواع چای به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شد.
قانون جهش تولید مسکن با تکیه بر معضلات مسکن برای مردم، از دو محل اعطای زمین و تسهیلات ساخت مسکن به دنبال شکستن انحصار و قیمت زمین و همچنین تامین مالی ساخت مسکن بوده است و همه عوامل و بخش‌های مختلف جهت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در این قانون دیده شده است.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 95 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 10828 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بر لزوم تامین آب صنایع از محل باز آب و سرمایه گذاری صنعت در بخش پساب تاکید کرد.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 75 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 9311 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: با توجه به وقوع زلزله اخیر در ترکیه، هموطنانی که قصد سفر به این کشور را دارند، پیش از انجام سفر از قطعیت در تأمین محل اقامت خود مطمئن شوند.
مدیر عامل صندوق ملی مسکن از تامین ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی از محل تهاتر نفت برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مشهد-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی ۴۰ درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.
تامین مالی سرمایه در گردش بخش مولد از محل سیستم بانکی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها
رئیس بنیاد شهید گفت: در رابطه با تامین آمبولانس ایثارگران تصمیم گرفته شد سال آینده از محل خرید داخلی و خارجی آمبولانس مورد نیاز تامین شود.
اهواز - بیش از ۲۰۰بانوی کارآفرین و خودسرپرست اهوازی به دنبال محلی ثابت برای فروش و محصولات تولیدی خود هستند که نه شهرداری در این زمینه همکاری دارد و نه دیگر نهادهای ذیربط به فکر آنها هستند.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تأمین آب مشهد از محل سد دوستی با توجه به کاهش بارندگی‌ها، اکنون به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است.
بیانیه شورا تامین سیستان و بلوچستان: به دلیل مجاورت کلانتری ۱۶ با محل برگزاری نماز جمعه تخلیه نشدن کامل مصلی درگیری مسلحانه و نیز تیراندازی نیروهای انتظامی متاسفانه منجر به مجروحیت و از دست دادن جان تعدادی از شهروندان نماز گذار و عابرین بی گناهی شد که نقشی در اغتشاش نداشتند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محل نگهداری پیروز با دوربین‌های مداربسته و نگهبان‌های ۲۴ ساعته مراقبت می‌شود، در حال حاضر برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم و برای رها سازی متخصصان باید به جمع‌بندی برسد.
در فاصله 4 روز تا دیدار هوادار و پرسپولیس محل برگزاری این مسابقه مشخص نیست.
نخستین جلسه کارگروه «پیگیری تامین مسکن نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها» در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اصلاح قانون ارائه قیر رایگان، محل تامین اعتبار برای تامین آن را تغییر دادند.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ