وزارت اقتصاد مکلف شده بود از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت مخابرات ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نسبت به واگذاری مستقیم سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را ابراز کرد.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
این بازیگر کالیفرنیایی رژیم غذایی سختی دارد و آن‌طور که خودش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده در طول پنج تا ۱۰ سال گذشته حدود ۶۰۰۰ کالری در شش یا هفت وعده غذایی در روز مصرف کرده است.
وزارت صمت پارسال وعده داده بود که خودروهای اقتصادی با دامنه قیمتی ۷ تا ۱۰ هزار دلار آن هم با فوریت وارد کشور خواهد شد اما با گذشت یک سال هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده است.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
یکسال قبل بود که رئیس سازمان خصوصی سازی از شناسایی جاماندگان سهام عدالت خبر داد و گفت: باید تا پایان سال سهام عدالت به آن‌ها تخصیص پیدا کند. خاندوزی نیز وعده داد: به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان از سهام شرکت‌های دولتی تخصیص یابد.
محمد عاشق غذا‌های شیرین است و تقریبا دو یا سه برابر کودک‌های هم سن و سالش در هر وعده غذا می‌خورد!
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ان‌شاءالله سال آینده سالی ویژه برای طرح فیبر نوری خواهد بود و تلاش  ما این است که به ۱۰ میلیون پوشش دست پیدا کنیم.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
وزارت صمت وعده داده بود که تا پایان سال جاری ۱۰ درصد از خودروهای وارداتی را عرضه خواهد کرد با این حال امروز سوم اسفند ماه است و هنوز سازوکار فروش خودروهای خارجی مشخص نشده است.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
شما معمولا پس از خوردن میان وعده‌های ناسالم چندان احساس سیری نکرده و خیلی زود گرسنه می‌شوید و در نتیجه مجددا مجبور می‌شوید به سراغ خوردن مواد غذایی رفته و این روند سبب افزایش وزن و چاقی شما می‌شود.
اگرچه دیروز وزارت صمت دیروز وعده کاهش قیمت های کاذب در بازار داد اما بررسی ها نشان می دهد قیمت خودرو همچنان دچار تلاطم بوده و طی ۵ روز میانگین بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان گران شده است.
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
پیش از رقابت های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی قول پرداخت حقوق ماهیانه به مدال آوران این رقابت ها تا رقابت های جهانی سال آینده را داده بود.
پیش از رقابت های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی قول پرداخت حقوق ماهیانه به مدال آوران این رقابت ها تا رقابت های جهانی سال آینده را داده بود.
فیروز کریمی این وعده را داد صنعت نفت رتبه تک رقمی به دست بیاورد.
تایباد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: از چهار میلیون مسکن وعده داده شده توسط دولت، چهار صد هزار واحد سهم خراسان رضوی شده است.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان بیش از ۲۰۰ هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی ۱۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.
خادمان موکب "آیلند" به مدت ۱۰ شبانه روز از ۱۴ تا پایان روز ۲۳ شهریور ماه جاری، روزانه ۱۰ هزار وعده غذایی و میان وعده را در سه نوبت و در مجموع ۱۰۰ هزار بسته غذایی را بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ