محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز با حضور در محله دردار تهران با کسبه و مردم این محله به گفت‌وگو پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای ما فرقی نمی کند که سبک های رزمی کجا فعالیت می کنند، ولی وقتی فدراسیونی به این نام داریم، باید همه رزمی ها مدیریت واحد داشته باشند.
معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار فارس آخرین وضعیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را جویا شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و سلطان عمان نوشت: دو طرف درباره نحوه ارتقای همکاری‌های چندجانبه رایزنی کردند.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره موعد نشست النقب در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در این گفت‌وگو وضعیت کنونی و چشم انداز روابط بین باکو و تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر قالیباف، دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه، صبح امروز (پنجشنبه یکم تیرماه) با حضور در مجلس شورای اسلامی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
قربانقلی بردی محمداُف رهبر ملی و رئیس مجلس خلق مصلحتی تزکمنستان عصر امروز سه‌شنبه ۹ خرداد با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دقایقی پیش، گفتگوی تلویزیونی رئیس مجلس شورای اسلامی برای تشریح عملکرد مجلس در ۳ سال گذشته آغاز شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی امشب در گفتگوی زنده تلویزیونی به تشریح عملکرد مجلس در ۳ سال گذشته خواهد پرداخت.
قالیباف رئیس مجلس در حاشیه زیارت از گلزار شهدا بوئین‌زهرا پیگیر مشکلات مردم شد.
گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ابعاد لایحه بودجه ۱۴۰۲ آغاز شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در یک گفتگوی زنده تلویزیونی به مردم ایران گزارش می‌دهد.
صاحبه غفاراوا رئیس مجلس ملی آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دوشنبه شب رئیس مجلس در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم انتقاداتی را نسبت به عملکرد اقتصادی دولت مطرح کرد که می‌توان آن را نخستین انتقادات صریح محمد‌باقر قالیباف از دولت سیزدهم تفسیر کرد.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی با مردم ایران گفت‌وگو خواهد کرد.
رئیس مجلس امشب با مردم به صورت زنده گفت‌و‌گو می‌کند.
رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از تلاش آن‌ها در بازی با ولز در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
گفتگوی دو نفره محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه یک نشست مورد توجه قرار گرفت.
هیفا جمعه نایب رییس گروه دوستی پارلمان سوریه، دوشنبه ۹ آبان با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ