ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، قصد دارد برای تقویت خط حمله تیمش هری کین را جذب کند و او را بهترین جانشین برای کیلیان امباپه می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به فشاری که روی تیم‌ها در مقطع بدنسازی و آماده سازی قرار داشته، مدعی است هنوز نمی‌توان درباره کیفیت تیم‌ها و شانس آنها در فصل جاری نظر قطعی داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم. باید دقت کنیم که با بگیر و ببند و داغ و درفش کار پیش نمی‌رود. آن نهی از منکری در اسلام به رسمیت شناخته می‌شود که سازنده باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به چراغ سبز دولت سوئد به اسلام ستیزان برای تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت که این کار اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه ابراز خوشحالی کرد.
ناصر فکوهی گفت: چنین رفتاری با افغانستانی‌ها که تا قرن نوزده جزئی از خاک ایران بودند، با ما هم‌زبان و هم‌فرهنگ هستند و جزئی از فرهنگ ایران محسوب می‌شوند، به نظرم همان اندازه نفرت‌آور است که چنین کاری را مثلا با یکی از اقوام ایرانی همچون بلوچ‌ها و کرد‌ها بکنند.
مدیرعامل تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مصاحبه‌ای مواضع اداره کل‌ ورزش و جوانان استان لرستان را به چالش کشیده است.
ناصر جنگی یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و یکم را قضاوت خواهد کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه بعد ازظهر امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ضمن بازدید از خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز به سوالات خبرنگار مهر پاسخ داد.
مسابقات دو وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.
ناصر الخلیفی، رئیس متمول پاری سن ژرمن، مدعی شد لیونل مسی از حضور در این باشگاه خوشحال است.
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره ادامه همکاری با فوق ستاره آرژانتینی به صحبت پرداخت.
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، اطمینان دارد که لیونل مسی به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس درباره برنامه های سوپرلیگ طعنه زد.
یکی از طرفداران تیم ملی فوتبال پیراهنی برتن کرده که تصویر مرحوم ناصر حجازی روی آن قرار دارد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه PSG در گفتگویی کوتاه با خبرگزاری تک اسپورت بریتانیا اعلام کرده که رفتار دنیا با قطر درباره میزبانی جام جهانی توسط این کشور عادلانه نیست.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل جراحی قادر به همراهی تیم سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی نخواهد بود.
ناصر تکمیل همایون مورخ، پژوهشگر تاریخ و جامعه شناس صبح امروز چهارشنبه ۲۵ آبان درگذشت.
ناصر تکمیل‌همایون، مورخ و پژوهشگر تاریخ و جامعه‌شناسی، تهران‌پژوه و از چهره‌های برجسته ملی، امروز صبح، ۲۵ آبان ۱۴۰۱ پس از مدتی بیماری، در بیمارستان طالقانی تهران درگذشت.
عباس عبدی گفت: یک‌دهه توقف مطلق کردیم و بعد می‌گوییم همه جای دنیا همین است. همین ایده خطرناک است که مدام می‌گوییم همه جای دنیا همین است. نسل جدید دارای ریا و دروغ نیست. نسل جدید فقط به این دلیل به خیابان آمدند. من را اگر به بازجویی ببرند می‌دانم بازجو چه می‌خواهد، به خواست او حرف می‌زنم، اما این نسل ریا نمی‌کند و اصلا نمی‌فهمد بازجو چه می‌خواهد. / ناصر ایمانی: باید به خواسته‌های نسل جوان توجه شود. آن‌ها باید دیده شوند. اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، این اعتراضات تکرار خواهد شد.
آزادی و عدالت و انسانیت و شعور اجتماعی و دمکراسی و توسعه هرگز در طول تاریخی که ما می‌شناسیم حاصل هیچ خشونتی نبوده است. خشونت‌ها مثل تنش‌های بیولوژیک، مثل تب و لرز‌هایی هستند که معلولند و نه علت.
ناصر علیزاده به دیدار رده بندی وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان راه یافت.
رنگی‌کار کشورمان در سرشاخ با این حریف ۲ بر یک باخت تا از رسیدن به نیمه‌نهایی بازبماند.
ناصر پورمهدی پیشکسوت فوتبال برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ در فصل پیش رو دو پیشنهاد مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ