مشهد ـ جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته و ما باید در این شرایط در حوزه عفاف و حجاب قانون گذاری کنیم.
پیروزی مردم و روحانیت در قیام ۳۰ تیر ۱۳۳۱ یک الگو برای همه افرادی است که دل در گرو استقلال ایران دارند و بدون آسیب‌شناسی جنگ نرم دشمن تا کودتای 28 مرداد، امکان تداوم موفقیت‌ها غیر ممکن است.
تبریز-معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: باید متناسب با جنگ نرم دشمن، آرایش تهاجمی گرفت که رسانه ها به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم، جایگاه و نقش تعیین کننده ای دارند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس گفت: به یاری خداوند و حمایت مردم همیشه در صحنه، در جنگ نرم نیز دشمنان را ناامید و توطئه آن‌ها را خنثی خواهیم کرد.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن با عملیات روانی و سلطه رسانه‌ای سعی در تغییر باورها و اعتقادات نسل جوان ما دارد، مسئولان و فعالان فرهنگی در جبهه جنگ نرم باید عملیات آفندی انجام دهند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: «جهاد تبیین»، ارتقاء «بصیرت» و «ژرف اندیشی» بایستی هوشمندانه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن چون می‌داند بوسیله جنگ سخت نمی‌تواند با ایران مقابله کندبرنامه‌های خود علیه ایران را از راه‌های جنگ نرم و شناختی دنبال می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: حجاب و عفاف یک حکم الهی، شرعی و الزام قانونی است و دشمن در جنگ نرم و فرهنگی علیه ایران هم به اهداف شوم خود نمی‌رسد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش وقوع انقلاب اسلامی را نتیجه اشاعه معارف قرآن و آموزه‌های اهل بیت (ع) در ایران دانست و گفت: بالا بردن بصیرت، ابزاری قدرتمند در برابر جنگ نرم دشمن است.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با اتکا به عملیات روانی و رسانه‌ای، یک جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است.
تربت حیدریه ـ معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: امروز دشمن علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی به راه انداخته است.
تربت حیدریه ـ معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: امروز دشمن علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی به راه انداخته است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند. صدیقی افزود: دشمن در وقایع اخیر به دنبال انداختن پرچم ولایت بود و اثبات کرد برای نابودی معروف‌ها و تبدیل منکرها به معروف به میدان آمده است.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست تاکید شد که مردم همراه با انقلاب هستند و توجه جدی به توطئه‌های دشمن ندارند. دشمن در جنگ نرم و ترکیبی همه جانبه و گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران تا حدود زیادی شکست خورده است، اما این بدان معنا نیست که اعتراض به عملکرد‌ها وجود ندارد. مردم ضمن این‌که همراه با انقلاب بوده و معتقد به رهبری هستند گلایه و اعتراض‌های درستی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: روش دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرده و امنیت کشور را نشانه گرفته است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروی انتظامی مورد هجمه ناجوانمردانه جنگ نرم دشمن است، در موارد بسیاری اغتشاشگران از سعه‌صدر نیروهای انتظامی سوءاستفاده کردند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور گفت: دشمن در تقابل دو جبهه حق و باطل بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته و تلاش دارد تا از ابزار جنگ شناختی و نرم استفاده کند.‌
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها باید با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی یادداشتی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، در خصوص «ابعاد جنگ نرم»، «سیاست‌های مخرّب حاکم بر فضای مجازی» و «ضرورت جهاد تبیین» به روشنگری پرداخت.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اما این داستان و ماجرا ادامه دارد؛ راه برای دشمن بسته است اما او به دنبال بازگشت است و می خواهد نقطه ای برای رجعت پیدا کند، اما این آرزو میلیاردها سال نوری با او فاصله دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۵ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ