اینتر قصد دارد ساموئل اومتیتی را در تابستان آتی جانشین میلان اشکرینیار کند. مدافع اسلواک فصل بعد برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساموئول اومتیتی، مدافع سابق بارسلونا، با قراردادی دو ساله به لیل پیوست.
باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از پایان همکاری با ساموئل اومتیتی خبر داد.
روزنامه اسپورت اسپانیا مدعی شد باشگاه بارسلونا به ساموئل اومتیتی اعلام کرده هر چه زودتر مقصد بعدی خود را انتخاب کرده و بارسلونا را ترک کند.
ساموئل اومتیتی که چند ساعت پیش یک مصاحبه او درباره دوران حضورش در بارسا جنجالی شده بود ادعا کرد صحبتهایش درست ترجمه نشده و او به باشگاه کاتالان توهین نکرده است.
ساموئل اومتیتی، مدافع سابق بارسلونا، حضور در این تیم را به حضور در زندان تشبیه کرد.
با حضور ساموئل اومتیتی در ترکیب ثابت لچه برابر ناپولی، باشگاه بارسلونا نیم میلیون یورو از باشگاه ایتالیایی دریافت خواهد کرد.
در جریان بازی شب گذشته لچه و لاتزیو، ساموئل اومتیتی، مدافع سرشناس لچه، هدف شعارهای نژادپرستانه هواداران لاتزیو قرار گرفت و در پایان بازی با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.
444ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، تصمیم ندارد تا پیش از پایان قرارداد قرضی‌اش با لچه به بارسلونا برگردد.
ساموئل اومتیتی، مدافع سابق بارسلونا، از انتقال به لیگ ایتالیا ابراز رضایت کرده است.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی و سابق بارسلونا، آماده اقامتی طولانی مدت در سری آ و باشگاه لچه است.
مشکل ژول کُنده حل شده و قرارداد او تا امشب ثبت می شود. جدایی ساموئل اومتیتی از بارسا نقش مهمی در خلاصی بارسا از این معضل بزرگ داشت.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش از هواداران بارسا خداحافظی کرد.
باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که ساموئل اومتیتی، مدافع این تیم برای ادامه فصل و به صورت قرضی به تیم ایتالیایی لچه خواهد پیوست.
ساموئل اومتیتی که در جام جهانی 2018 با فرانسه قهرمان جهان شد، به زودی بارسا را به مقصد لچه ترک خواهد کرد. در بارسا هواداران او را یکی از دلایل جدایی لیونل مسی می دانند.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، به همراه مدیران بارسلونا از درخواست بعضی باشگاه‌ها برای تست گرفتن از این بازیکن ناراحت هستند.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، به همراه مدیران بارسلونا از درخواست بعضی باشگاه‌ها برای تست گرفتن از این بازیکن ناراحت هستند.
از پنج بازیکن مازاد بارسلونا که با این تیم به آمریکا سفر نکردند سه نفر از باشگاه جدا شده‌اند ولی تکلیف ساموئل اومتیتی و مارتین برایث‌ویت تا این لحظه مشخص نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ