پروانه‌روی تیم‌ملی شنای ایران می‌گوید هدفش کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه هفته دوم بازی‌های لیگ برتر هنوز تکلیف مهدی جاوید مشخص نشده است.
تکلیف انتقال دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار به پرسپولیس هنوز مشخص نیست.
جهانگیری: هنوز تکلیف پرونده شکایت قالیباف از بنده، مشخص نشده است.
تکلیف مدیریت باشگاه استقلال این هفته مشخص خواهد شد با این حال هنوز مدیریت هیچ فردی در استقلال قطعی نشده است.
در شرایطی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پورتو باقی مانده است، مدیران این باشگاه قصد دارند مهاجم ایرانی خود را حفظ کنند.
تکلیف نیمکت تیم ملی عربستان برای جام ملت‌های آسیا 2023 هنوز روشن نشده است.
نماینده مجلس دارای مصونیت قانونی است و می‌تواند در همه امور کشور ورود کرده و طرح سوال کند. شما حساب کنید وقتی با نماینده مجلس برخورد‌های تند می‌شود، با افرادی که مصونیت قانونی ندارند چطور برخورد خواهد شد؟ ما با توجه به ایمانی که به حقانیت بحث داریم و اسناد و مدارکی که داریم در محضر دادگاه هم حضور پیدا کرده و از خودمان دفاع می‌کنیم. این هم موضوع جدیدی نیست. بار‌ها روبه‌روی میز قاضی ایستاده‌ام و پاسخگوی ابهامات بوده‌ام.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
با توجه به اینکه هنوز قیمت خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت تعیین تکلیف نشده، طبق اعلام وزارت صمت، در حال حاضر افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه قانونی نیست.
هنوز خبری درباره تعیین تکلیف پاداش‌های قبلی منتشر نشده است، باید دید نهادهای نظارتی به مبالغ هنگفت قبلی ورود می‌کنند یا خیر؟
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی گفت: واردات آیفون ۱۴ هنوز تعیین تکلیف نشده است و تا به این لحظه واردات تجاری نداشته ایم؛ همچنین فروش گوشی های مسافری قانونی نیست.
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
در فاصله دو هفته مانده به زمان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هنوز در مورد پرونده ۲۱ کاندیدای این کمیته و صلاحیت آنها برای تصدی ۶ پست تعریف شده، تعیین تکلیف نشده است.
تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.
تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.
تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.
با وجودی که حدود دو ماه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا بیشتر زمان باقی نیست اما هنوز تکلیف اعزام تیم به این مسابقات مشخص نشده است.
در حالی‌که هنوز تکلیف دستیاران ایرانی سرمربی پرتغالی ایران مشخص نشده، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران که به‌زودی وارد تهران خواهد شد، کادری متشکل از دستیاران سابق خودش را جمع خواهد کرد
هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند
سخنگوی دولت گفت: تعرفه‌ واردات خودرو متناسب با نوع خودروها و بر اساس مصوبه وزارتخانه‌های اقتصاد، صمت و بانک مرکزی مشخص خواهد شد.
تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول هنوز تعیین تکلیف نشده و باید دید چه شرایطی پیدا خواهد کرد.
گرمی-رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تاکنون تصمیم گیری قطعی در مورد منطقه آزاد و محدوده آن انجام نشده است.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ