تکلیف مدیریت باشگاه استقلال این هفته مشخص خواهد شد با این حال هنوز مدیریت هیچ فردی در استقلال قطعی نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های اخیر موضوع بن‌بست در توافق موقت میان ایران و آمریکا بر سر چهارمین زندانی آمریکایی در ایران در برخی رسانه‌های غربی مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد موضوع فراتر از اختلاف بر سر سرنوشت این زندانی ناشناس باشد.
کارشناسان اسکای اسپورت درباره گزینه های مورد نظر میلان جهت تقویت خط حمله، نظرات متفاوتی دارند.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
به نظر می‌رسد که دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، باعث ایجاد اختلاف جدی بین توماس توخل و مدیران بایرن مونیخ شده است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، بر سر تصمیم کمک داور ویدیویی برای رد پنالتی اعلام شده به سود اینتر با ریو فردیناند به اختلاف نظر خورد.
قهرمانی رئال در کوپا‌دل‌ری باعث شده تا در بین ارکان مختلف فوتبال اسپانیا بر سر تعداد جام های این باشگاه اختلاف نظر به وجود بیاید.
حیوانی که دچار این اختلال است معمولا تعادل کاملی در راه رفتن ندارد، زیرا عصب‌های دو مغز در هنگام ارسال دستور به عضو مورد نظر مرتب در حال درگیر شدن با یکدیگر هستند و حتی گاهی اوقات بعضی از حیوانات بدون آنکه به سمت مکان خاصی بروند بی‌هدف به صورت زیگزاگ حرکت می‌کنند.
هشت بازیکنی که به انتخاب کی‌روش راهی جام جهانی قطر شده بودند در اردوی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ندارند؛ البته در این بین قدوس و مجید حسینی شرایط ویژه‌ای دارند.
چند روزی است که بین نمایندگان مجلس و دولتمردان بر سر ارائه بسته ارزی مجلس به دولت اختلاف نظر پیش آمده است و مجلس بر این موضوع اصرار دارد اما دولتی‌ها انکار می‌کنند.
منابع آمریکایی از وجود اختلاف نظر میان آمریکا و اروپا بر سر برنامه هسته‌ای ایران خبر می‌دهند.
آنکارا از دهه ۱۹۹۰ با ارمنستان روابط دیپلماتیک و تجاری نداشته است. آن‌ها عمدتاً بر سر ۱.۵ میلیون نفری که ارمنستان می‌گوید در سال ۱۹۱۵ توسط امپراتوری عثمانی، سلف ترکیه مدرن کشته شدند، اختلاف نظر دارند. ارمنستان می‌گوید این یک نسل کشی است. ترکیه می‌پذیرد که بسیاری از ارامنه ساکن امپراتوری عثمانی در درگیری با نیرو‌های عثمانی در طول جنگ جهانی اول کشته شدند؛ اما این آمار را به چالش می‌کشد و سیستماتیک بودن آن را رد می‌کند.
روابط ایران و آژانس در یک سال گذشته متاثر از اختلاف نظر دو طرف بر سر سوالات پادمانی آژانس از ایران تا حدی متشنج بوده است. مقامات ایرانی معتقدند که به طور مقتضی پاسخ و همکاری لازم را با آژانس در رابطه با سوالات مذکور داشته است، اما آژانس هم چنان به دنبال پاسخ و همکاری ایران است.
دولت پاکستان علی رغم اینکه حمایت جدی را از روی کار امدن طالبان در افغانستان داشته و تصور می کرده که این خدمتی که به آنها می‌کند در مقابل باعث می‌شود تا دولت جدید از اختلاف مرزی یا ادعای مرزی علیه پاکستان صرف نظر می‌کند. آن بخشی از ارتش پاکستان که حامی حضور طالبان افغانستان در قدرت بود اهمیتی به پیشبینی‌ها بر سر این موضوع نمی‌دادند.
فدراسیون فوتبال هیچگونه اشاره‌ای به مجموع دستمزد دستیاران پرتغالی کی‌روش در جام‌جهانی قطر نکرد، نکته ای که اختلاف اصلی بر سر آن شکل گرفته و به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون با زیرکی از زیر بار آن فراد می‌کند و نمی‌خواهد در موردش حرف بزند.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
یکی از نقاط اختلاف گزارش شده بین ملونی و برلوسکونی درخواست برلوسکونی برای در نظر گرفتن یک پست جدی در کابینه برای «لیسیا رونزولی» سناتور حزب فورزا ایتالیا و پرستار سابق است. این سناتور به دلیل حضورش در پارلمان همراه با فرزندش خبرساز شده بود.
پس از بازی تدارکاتی امروز استقلال و سامیت، بر سر نتیجه این بازی اختلاف نظر وجود دارد.
مهدی طارمی و سردار آزمون بر سر مربی تیم ملی اختلاف نظر داشتند و سردار طرفدار اسکوچیچ بود، اما جالب است که رابطه این دو بازیکن با هم خوب است.
شبکه خبری بلومبرگ به نقل از مقام‌های مطلع می‌گوید آمریکا و ایران همچنان بر سر جزئیات کلیدی برای احیای برجام اختلاف نظر دارند و ممکن است حل و فصل این موارد هفته‌ها زمان ببرد.
به نظر می‌رسد که موضع مدیران بارسلونا و ژاوی، سرمربی این تیم، بر سر جذب مارکوس آلونسو یکی نیست.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سؤالات نمایندگان مجلس به صفر رسیده و دیگری نیازی به مطرح شدن سوالات در صحن مجلس نیست.
باز هم باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری نشست خبری با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
کاهش ۱۰۰ نمره منفی در ارزیابی وانت زامیاد، بهبود کیفی این خودرو را در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ