هنوز خبری درباره تعیین تکلیف پاداش‌های قبلی منتشر نشده است، باید دید نهادهای نظارتی به مبالغ هنگفت قبلی ورود می‌کنند یا خیر؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
سمنان- کیفیت بد نان تولیدی نانوایی‌های استان سمنان حتی صدای مسئولان را هم درآورده تا جایی که استاندار سمنان خواستار ورود نهادهای ذی ربط به موضوع شد.
تعدادی از بازیکنان پیش از شروع فصل گذشته این پول را دریافت کرده‌اند که این مساله یکی از سوالات نهادهای نظارتی است. آن‌ها معتقدند مدیرعامل باشگاه در پایان فصل باید چنین پرداختی را تایید می‌کرده نه اینکه پیش از فصل یا ابتدای فصل این پول پرداخت شود.
پرداختی‌هایی که در قرارداد ثبت نمی‌شود را نهادهای نظارتی بررسی می‌کنند. وقتی یک باشگاه در بورس است و نهاد بالادستی دارد، برای دخل و خرج باید سند داشته باشد.
به نظر می‌رسد این رفتار‌های خلاف قانون اساسی که علیرغم تذکر‌های صریح و چند باره رهبری همچنان در حال تکرار است، نیازمند ورود جدی نهاد‌های نظارتی درون و بیرون مجلس بوده تا اگر چرخه باطل این اقدامات در همین دوره متوقف نمی‌شود، لااقل با حذف چنین افراد و اقداماتی، مجلس دوازدهم در تراز بالاتری از احترام به قانون اساسی شکل بگیرد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهاد‌های نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهاد‌هایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.
رسایی گفت: اجرای قانون حتی اگر باعث ایجاد دوقطبی شود، نباید از آن ترسید، چون در هر جامعه‌ای عده‌ای ممکن است نخواهند قانون را رعایت کنند، مثلا به سرعت مجاز در رانندگی پایبند باشند یا مالیات بپردازند، در چنین شرایطی حتما نهاد‌های نظارتی و انتظامی باید ورود کنند و به اجرای قانون بپردازند؛ بنابراین اجرای قانون حجاب در عمل باعث ایجاد دوقطبی اجتماعی نمی‌شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
صلاحیت مدیریتی وی از سوی کمیسیون تطبیق و تجدید نظر برای شرکت در انتخابات تایید شد و وزارت ورزش نشان داد که هیچ گونه قصد و غرضی نسبت به او ندارد. زمانی که صلاحیت وی از سوی نهادهای نظارتی تایید نمی‌شود دیگر وزارت ورزش در این زمینه ورود پیدا نمی‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال جلسه مهمی را برای ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برگزار کرده است.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجزیه‌طلبان بدانند که راه به جایی نمی‌برند، گفت: از نهادهای فرهنگی و قضائی می‌خواهم که به موضوع هنجارشکنی‌ها ورود کنند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجزیه‌طلبان بدانند که راه به جایی نمی‌برند، گفت: از نهادهای فرهنگی و قضائی می‌خواهم که به موضوع هنجارشکنی‌ها ورود کنند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: رفتارهای حراست نیاز به اصلاح دارند اما زمانیکه ما حرمت نهادهای داخل دانشگاه را نگه نداریم، نهادهای بیرونی با حساسیت وارد می‌شوند.
به گفته مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تغییر مدیریت غیرفعال به مدیریت فعال، افزوده شدن رکن بازارگردان و امکان‌پذیر شدن ورود دارنده واحدهای ممتاز جدید، سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم بوده است.
اساسی‌ترین اصل گفتگو، وجود شرایط برابر است. در همان محیط دانشگاه، برخی از افراد و گروه‌ها همواره مستظهر به حمایت نهاد‌های نظارتی داخل و خارج از دانشگاه هستند، اما برای مخالفین آن‌ها هیچ‌گونه تضمینی وجود ندارد و بسیاری از دانشجویان به خاطر شرکت در همین تریبون‌های آزاد راهی کمیته انضباطی یا مراجعی فراتر از آن شده‌اند.
منصور قنبرزاده اخبار جدیدی را در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
علی‌رغم تاکید مسئولان بانکی، خرید و فروش وام در برخی مناطق کشور و سوءاستفاده از تسهیلات بانکی ویژه زوج‌های جوان همچنان رواج دارد که در این خصوص ورود نهادهای نظارتی و برخورد با متخلفان بیشتر از گذشته ضرورت دارد.
باید از بهمنی پرسید اگر می‌داند که این ورود به مجوز نهادهای دیگر احتیاج دارد، چطور خودش رو جلو انداخته و بدون اینکه اختیار لازم را داشته باشد، از دهان خود وعده غیرواقعی خارج کرده است؟
در این گزارش به این موضوع می‌پردازیم که آیا ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با ورود نهادهای رسمی انجام پذیر است؟ آیا شیوه‌ی اجرای امر به معروف و نهی از منکر از طریق نهادهای حکومتی شیوه درستی است؟
در این گزارش به این موضوع می‌پردازیم که آیا ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با ورود نهادهای رسمی انجام پذیر است؟ آیا شیوه‌ی اجرای امر به معروف و نهی از منکر از طریق نهادهای حکومتی شیوه درستی است؟
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی ۳ ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.
اقتصاد ژاپن به کدام سو می رود؟
منطق حکم می‌کند اگر اعتراضی به قواعد بازی وجود دارد، تا زمان تغییر قواعد بازی در آن شرکت نکنیم؛ اما اگر با پذیرش قواعدی که ممکن است حتی اشکالات وارده به آن نیز صحیح باشد، وارد بازی شدیم، در میانه بازی و زمانی که احتمال باخت را دادیم، با اعتراض به قواعد بازی صحنه را ترک نکنیم و نتیجه بازی را نیز بپذیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ