تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراز فاطمی گفت: من و رضا از اول ابتدایی با هم همکلاس و رفیق بودیم رفاقت ما حالا حدوداً ۴۰ ساله شده است. من در مراسم عروسی رضا بودم و تنها فوتبالیستی هم بودم که در آنجا حضور داشت. اتفاقاً، چون به صورت خانوادگی با همه این خانواده محترم آشنا هستم پس از مدت‌ها همگی این بزرگواران را در کنار هم دیدم و احوالپرسی کردم.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
ماجرای ابراز علاقه‌نکردن بیشتر فرزندان به پدرشان، زنگ‌نزدن به آن‌ها برای احوال‌پرسی و... در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده؛ آیا پدر‌ها نیاز به محبت ندارند؟
شاید شما نیز به عنوان مادر نگران کم‌رویی فرزند خود باشید، یا بار‌ها در جمع‌های خانوادگی و موقع احوال‌پرسی متوجه شده باشید که کودکتان سعی دارد خودش را از دید دیگران پنهان کند. اگر کودک شما نیز کم‌رو است تکنیک‌های زیر می‌تواند در بهبود آن موثر باشد.
حسن قشقاوی، سفیر ایران در مادرید با امیر عابدزاده که به تازگی محل سکونت وی در اسپانیا دچار حریق شده بود، احوال پرسی و گفتگو کرد.
کارلوس کی‌روش بعد از احوال پرسی با بازیکنان حاضر در پک به دفتر کارش رفت تا مسابقات لیگ برتر را پیگیری کند.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در منزل سرمربی سابق پرسپولیس، با وی دیدار کرد و جویای احوال و مسایل پزشکی وی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ