تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول هنوز تعیین تکلیف نشده و باید دید چه شرایطی پیدا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: انتظار می‌رود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد و زودتر تعیین تکلیف شود.
نماینده محمدرضا حسینی و مسئولان باشگاه سپاهان به زودی برای تعیین تکلیف این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.
نماینده محمدرضا حسینی و مسئولان باشگاه سپاهان به زودی برای تعیین تکلیف این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، برای تعیین تکلیف نهایی اش در این مسئولیت منتظر اعلام و تایید رسمی رئیس جمهور است.
عارف آقاسی و حمید بوحمدان دو بازیکنی هستند که آینده آنها در فولاد خوزستان چندان روشن نیست.
عنبری بااشاره به ویژگی‌های‌ تعاریف،چارچوب مشخص،شفاف‌سازی،بهره وری،تعریف حاکمیت شرکتی ودر نظرگرفتن ضمانت اجرایی برای تکالیف تعیین شده گفت:این آیین‌نامه آغازی براتمام حواشی شرکت های دولتی است.
باشگاه النصر برای انتخاب سرمربی فصل آینده خود در انتظار تعیین تکلیف مدیریت باشگاه است.
وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی ایران عنوان نخست رقابتهای گروه B قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و باید منتظر نتایج گروه اول باشد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور بر انجام تکالیف قانونی تاکید کرد.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
روزهای حساس انتخاب سرمربی تیم امید بدون خروجی خاصی در انتخاب سرمربی در حال گذر است تا همچنان ابهام درباره آینده این تیم وجود داشته باشد.
صنعت نفت آبادان در انتظار تعیین و تکلیف دو پرونده انضباطی در فدراسیون فوتبال است.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: امسال توانستیم ۱۰ هزار پرونده فرار مالیاتی را تعیین تکلیف کنیم که در بررسی این پرونده‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات شناسایی شده است.
قائمی در انتقاد به روند بررسی املاک شهرداری، گفت: برای تعیین تکلیف باغات شهرداری سند تک‌برگ، عکس‌های هوایی سال‌های گذشته و... را به شورا ارائه می‌کند و برای فروش املاک نیز شهرداری باید قبل از برگزاری جلسه اطلاعات املاک را به‌صورت جامع و مکتوب از قبل به اعضا بدهد که مهدی چمران در واکنش گفت: من انتظار داشتم که کمیسیون برنامه‌و‌بودجه این کار را انجام بدهد.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
شجاع خلیل‌زاده درحال حاضر مثل یک بمب ساعتی است که هر لحظه امکان دارد علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه کند.
در جلسه فردای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از موضوعات جلسه تصمیم‌گیری درباره تیم‌های پایه، بخصوص تیم امید است.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس اعلام کرده است که چند تقاضای اولیه تامین مالی جدید دریافت شده که تلاش می‌شود در مدت زمان کوتاه، تعیین تکلیف شوند.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند، اما این روند کند است.
انتقال سهام عدالت متوفیان به مرحله تحقق نرسیده و وراث همچنان چشم انتظار تعیین تکلیف سهام متوفیان خود هستند.
تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان از مهم‌ترین موضوعاتی است که وراث این افراد مدت‌هاست چشم انتظار آن هستند، با این حال زمان نهایی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ