امیرمحمد گلزاده جدید ترین پدیده والیبال ایران در پست قطر پاسور به دنیا معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
گئورگی گولسیانی فصل را در شرایطی آغاز خواهد کرد که یک رقیب فوق العاده جدی و ملی پوش خواهد داشت.
فدراسیون فوتبال امارات تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی پائولو بنتو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب خواهد کرد‌.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است، اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
سرپرست استقلال می گوید اگر قرار باشد در یک سال مدیرعامل عوض شود، تیم از اهدافش دور می ‌شود و کسی ضرر نمی ‌کند‌، به جز تیم و هوادارانش.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد سردار آزمون و لئاندرو پاردس گزینه‌های تقویت باشگاه فنرباغچه برای فصل آینده محسوب می‌شوند.
تیپ IE معمولی اکنون اواخر ۱۴۰۱ در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در حال معامله است. قیمت کارخانه این مدل با یک میلیارد و ۶۲ میلیون تومان با شرایط نقد و اقساط از کارخانه مدیران خودرو، قابل خریداریست. اما تیپ اسپورت این نسخه با اندکی تفاوت، به قیمت یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان از بازار و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان از کارخانه قابل خریداریست.
آریا یوسفی رفته رفته جای خود را در ترکیب سپاهان باز کرد و حالا می‌توان از او به عنوان یک رقیب جدی برای رضائیان نام برد.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، دو روز پیش گفت که در تابستان یک مهاجم نوک جدید جذب خواهند کرد و در همین رابطه رسانه های برزیلی از پیشرفت مذاکرات بارسلونا با ویکتور روکه خبر داده اند.
تاسیس و تولد قارچ‌گونه احزاب و جریان‌های اصولگرا در چند روز اخیر در فضایی اتفاق می‌افتد که جناح رقیب آنها، اصلاح‌طلبان، کمتر از هر زمان دیگری درباره انتخابات سخن می‌گویند. مهمترین نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بعید است در سال جاری ترکیب جدید خود را بشناسد و چه احزاب دموکراسی‌خواه‌تر و چه احزاب تکنوکرات این جریان، فعلا در یک انزوا، تمایلی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ندارند.
ژاپن به یک رقیب جدی برای شمشیربازی سابر ایران تبدیل شده و در دو مسابقه حساس مانع رسیدن ملی‌پوشان به دور بعد رقابت ها شد.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
در کنار دیوید تیلور، یک کشتی‌گیر دیگر آمریکایی به جمع رقبای حسن یزدانی اضافه شده است.
در کنار دیوید تیلور، یک کشتی‌گیر دیگر آمریکایی به جمع رقبای حسن یزدانی اضافه شده است.
طبق اعلام اتحادبه جهانی کشتی نزدیک به ۶۰۰ کشتی گیر از سراسر جهان در تورنمنت رنکینگ کرواسی به میدان می‌روند.
هنرهای هفت گانه به یادگار مانده از نیاکان ما، به یک شماره هشت هم نیاز دارد، فوتبال سالهاست که ما را از داشتنش سیرآب می کند.
وبسایت خبری انگلیسی در تحلیلی نوشته دهه‌ها توسعه دقیق، ایران را به یک رقیب جدی در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل کرده و به آن نفوذ منطقه‌ای جدید می‌دهد.
نظام بانکی و نرخ سود سپرده های بانکی همواره به عنوان یک رقیب جدی برای بازار سرمایه و سهامداران مطرح بوده است. نرخ سود سپرده بانکی چرا برای بورسی ها مهم است و چگونه می تواند بر بازار سرمایه تاثیر بگذارد؟
علیرضا بیرانوند در ۵ بازی پرسولیس تنها در یک بازی برابر تیم هوادار تهران گل خورده است و حامد لک تنها در یک بازی برابر تیم فوتبال نساجی قائمشهر گل دریافت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ