نماینده جزایر فارو در حالی در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارد که تقریبا هیچ یک از بازیکنانش فوتبالیست تمام وقت نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از پیوستن آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه، به رئال مادرید، محبوبیت او به شدت در حال افزایش است و تعداد دنبال‌کننده‌های او در شبکه‌های اجتماعی این افزایش محبوبیت را نشان می‌دهد.
اندریک دسوزا تاکید کرد که از کودکی به بازی در رئال مادرید فکر می کرد و به همین دلیل پیشنهاد سایر باشگاهها خیلی برایش اهمیت نداشت.
علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه، اعلام کرد بعد از صحبتهایی که با آردا گولر داشته این پدیده ترکیه خواهان ترک فنرباغچه است.
مهدی رحمتی بعد از سپری کردن روزهای خوب در پدیده و تکرار آن روزهای خوب در آلومینیوم حالا در سومین تجربه سرمربیگری هدایت تیم نساجی را برعهده گرفته است.
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
بعد از گذشت یک ساعت از بازی رم و بایرلورکوزن سرانجام شاهد به ثمر رسیدن یک گل بودیم که ادواردو بووه آن را برای میزبان به ثمر رساند.
در طول خورشید گرفتگی کامل سال۱۸۶۹ (هم ترازی خورشید و ماه و زمین، که جلوی نور خورشید بطور کامل گرفته شد)، دانشمندان توانستند تاج کم نور خورشید را مشاهده کنند. این مشاهدات یک ویژگی را در تاج نشان داد و آن‌ها این پدیده را به عنوان شاهدی از حضور یک عنصر جدید در نظر گرفتند: کرونیوم یا تاج (coronium). تئوری‌های پیشرفته مکانیک کوانتومی بیش از ۶۰ سال بعد نشان داد که این "عنصر جدید"، همان آهن ساده قدیمی است، که تا دمایی بالاتر از دمای سطح خورشید گرم شده است.
بعد از اینکه اعلام شد باشگاه چلسی به دنبال انتقال آزاد گاوی در تابستان است، تاد بولی، مالک آبی ها با والدین این بازیکن دیدار خواهد کرد.
تصاویری از یک برکه تازه ایجاد شده در شهر هاتای منتشر شده که پس از زلزله ششم فوریه شکل گرفته است.
مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید درخشش محمد عمری این نوید را می‌‌دهد که فوتبال ایران بعد از سال‌ها یک پدیده کشف کرده است.
جوانان ایران برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، حریفی دست و پا گیری دارند و کار سختی مقابل ویتنام خواهند داشت.
الخاندرو گارناچو، پدیده منچستریونایتد، صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ اروپا را با تمسخر بارسلونا و شاید پدری جشن گرفت.
علت بدن درد بعد از ورزش چیست؟ این پدیده نسبتاً شایع است، این درد که می‌تواند از خفیف تا شدید باشد و معمولاً چند روز پس از ورزش رخ می‌دهد. این نوع درد ماهیچه نباید با هر نوع دردی که ممکن است در طول ورزش تجربه کنید، مانند درد حاد، ناگهانی و شدید یک آسیب، مانند ماهیچه یا رگ به رگ شدن اشتباه گرفته شود.
یوشکو گوآردیول 20 ساله در پایان دیدار رده بندی جام جهانی توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خودش کند.
«باید حاکمیت متوجه باشد که این «انتظار تورمی» به مراتب از روند تورمی یا تورم موجود، خطرناک‌تر است. زیرا ممکن است دولت و مجلس اقداماتی (بر فرض درست و اصولی) در راستای کاهش تورم انجام دهند، اما اگر نتوانند «انتظار تورمی» را کنترل کنند، هیچکدام از برنامه‌ها و اقداماتشان در مهار تورم، مفید و اثربخش نخواهد بود؛ لذا مجدد من تاکید می‌کنم که حاکمیت باید یک فکر اساسی در خصوص «انتظار تورمی» در کشور کند و بعد به سراغ مهار تورم برود.»
ایران از یک بازیگر منطقه‌ای تبدیل به یک پدیده و معمای امنیتی در سطح بین‌المللی و وارد یک بازی با ریسک بالا می‌شود؛ زیرا امروز این روس‌ها هستند که برای اولین‌بار بعد از جنگ جهانی دوم، جنگی را در قلب اروپا به راه انداخته‌اند؛ استنباط اروپا و آمریکا از این جنگ این است که روسیه به دنبال تغییر ساختار در نظام اروپایی است.
طبق ادعای مارکا، رئال برای رسیدن به توافق نهایی با اندریک، پدیده باشگاه پالمیراس برزیل، به او قول داده که دو سال بعد برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.
طی سال‌های اخیر به ویژه بعد از اعمال تحریم‌های بزرگ بین‌المللی بر ایران در سال ۲۰۰۹ پدیده‌ای به عنوان «کاسبان تحریم» رایج و متولد شد. حالا در میانه ناآرامی‌های اخیر کشور می‌توان از ظهور و مفصل‌بندی پدیده‌ای جدید تحت عنوان «کاسبان توهین» سخن به میان آورد. هر چند این پدیده در گذشته نیز وجود داشت، اما اکنون به در مقام رویه‌ای رایج نهادینه شده است
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با تاکید بر اینکه کرج همانند بعضی از شهر‌ها با پدیده دلالی قبر و قیمت‌های نجومی مواجه است، گفت: فروش قبر مکروه است، شخصی که قبری را خریداری کرده صرفاً مجاز است آن را به وابستگان درجه یک خود واگذار کند و به هیچ عنوان نمی‌تواند قبر خریداری شده را به فرد دیگری بفروشد.
پدیده لیگ پانزدهم پرسپوليس اکنون بعد از هفت سال شرایط پرابهامی را تجربه می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به پیش بینی‌ها و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و بعضی رودخانه‌ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها به مردم توصیه می‌شود از تردد در حاشیه مسیل‌ها و نواحی کوهستانی در اواخر وقت سه شنبه ۲۶ تا اواخر وقت چهارشنبه ۲۷ مهر خودداری کنند.
احمد مددی، ریاست مجموعه ورزشی آزادی بعد از قطعی برق در بازی پرسپولیس و تراکتور و آغاز این بازی با تاخیر از ریاست این مجموعه برکنار شد.
پدیده شنای جهان توانست رکورد شنای ۱۰۰ متر آزاد جهان را بعد از ۱۳ سال بشکند.
پدیده ۲۳ ساله فوتبال ایران احتمال دارد یکی از سوپرایز‌های نقل‌وانتقالات تابستانی باشد و به لیگ برتر بازگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ