جرارد پیکه اولین فوتبالیستی نیست که هدف انتقام‌گیری با انتشار آهنگ قرار گرفته و این پدیده دنیای مدرن از مدتها پیش چهره‌های فوتبالی را گرفتار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چنین مصاف غیرقابل انکاری، عجیب است که یک فرد ملبس به لباس روحانیت، همان سخنی را طوطی‌وار تکرار می‌کند که مطلوب و مطالبه و آماج حمله دشمن است! ادعای «بهره‌گیری از اجبار حکومتی در پوشاندن لباسی تنگ بر پیکر واقعیّت اجتماعی متکثر است»، برخلاف واقعیت موجود و مقارن با اجرای برنامه دشمن برای برهنه‌سازی زنان و ربودن گوهر عفاف و حیاست. بدگمانی هنگامی تقویت می‌شود که توجه کنیم خاتمی در فتنه سال ۸۸ و اغتشاشات سال گذشته، همچون مهره‌ای بی‌اختیار، از عناصر شبهه‌پراکن و نقش‌آفرین در آشوب‌افکنی نیابتی دشمن بود.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
با وجود انتقاد‌های بسیار واضحی که در‌این‌بین مطرح و باعث عذرخواهی رسمی بهروز عطایی شده، فدراسیون این سرمربی را حفظ کرده و در عوض یک مربی و سرپرست تیم را عوض کرده است!
باشگاه‌های اروپایی در هفته اخیر خریدهای بزرگی انجام دادند و بازار نقل و انتقالات با اتفاقات گوناگونی روبه رو شده است.
سفر نخست‌وزیر هند به امریکا زیر سایه انتقاد‌های گسترده فعالان حقوق بشر و مخالفان تجاوز نظامی روسیه به اوکراین آغاز شد.
ژرژ مندس در حاشیه یک مراسم در پرتغال وعده داد که این تابستان شاهد انتقال‌های بزرگی در دنیای فوتبال خواهیم بود.
حضور قلعه‌نویی در این مراسم و انتشار تصاویری از او بدون حاشیه هم برایش نبود. تی‌شرت نازک امیر قلعه‌نویی در ملاقات‌های مذکور در روز نخست حسابی در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفت و بسیاری از کاربران از اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب بهتری در این زمینه نداشت، انتقاد‌های تندی کردند
مصریان مومیایی کردن را حدود ۳۴۰۰ سال قبل از میلاد آغاز کردند. حدود ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد هم فهمیدند که برداشتن اندام‌های داخلی به پایین آوردن سرعت تجزیهٔ بدن کمک می‌کند.
محققان سوئدی معتقدند که این توله شیر که اسپارتا نام‌گذاری شده، یکی از بهترین نمونه‌ها از حیوانات یافته شده از عصر یخبندان است که تا به امروز کشف شده است. دندان‌ها، پوست و بافت‌های نرم بدن این توله شیر، توسط یخ کاملا مومیایی شده‌اند و حتی اندام‌های داخلی بدن او نیز سالم هستند.
تصمیم فیفا برای انتخاب آدریانا لیما، مدل معروف، به عنوان سفیر جام جهانی زنان ۲۰۲۳ با انتقاد‌های بسیاری همراه شده است.
محمدرضا باهنر در پی انتقاد‌های انجام شده، اظهارات خود را اصلاح کرده و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت. اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا؛ یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا؛ از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
به اعتقاد مدیرمسئول روزنامه ابتکار شنیدن انتقاد‌های سازنده قدمی روبه‌جلو برای رواداری در حکمرانی است و باب نقد در کشور شکوفا می‌شود. ما بعضا با مشکل نبود رواداری، بی‌تحملی و برچسب‌زدن به منتقدان مواجه هستیم. متأسفانه امروز به‌جز معدود مسئولانی مانند آقای اژه‌ای که به این موضوع اهتمام دارند، با این مشکل بزرگ روبه‌رو هستیم که بسیاری به اهمیت انتقاد توجه نمی‌کنند و نمی‌دانند که شنیدن انتقاد، به امنیت جامعه و حکمرانی مطلوب کمکی بهینه می‌کند.
تاکید بر اجرای سند تحول و بی‌توجهی به نقص‌های سند و انتقاد‌های موجود نشانه همین نگرش از بالا به پایین و بی‌توجهی به مشکلات مدرسه است. در طول ده‌سال گذشته نیز همه وزرای آموزش و پرورش و معاونین آن‌ها بر اجرای سند تحول تاکید کرده‌اند درحالی‌که هیچ‌گاه به انتقاد از سند فوق و نسبت سند فوق با معضلات مدرسه پاسخی نداده‌اند.
محمد مهاجری در واکنش به انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی ناجا نوشت: یاد برنامه تلویزیونی ۱۵سال پیش کوله پشتی و فرزاد حسنی می‌افتم. برنامه‌ای که سردار رادان با تهور و شجاعتی غیرقابل انتظار پاسخ انتقاد‌های تند مجری را داد.
در بخشی از مطلب رسالت آمده است: عمر مجلس یازدهم رو به پایان است و از دولت سیزدهم نیز یک سال و نیم گذشته است. نجات اقتصاد و توجه به معیشت مردم، غالب شعار‌های مسئولان فعلی را تشکیل می‌دهد. علی رغم دویدن‌های ستودنی، محصولات نامرغوبی به دست مردم رسیده است؛ حالا این را به دولت‌های قبلی و زمین مین‌گذاری شده و تحریم و امثالهم گره بزنیم یا نزنیم، دردی از مردم دوا نمی‌کند. کسانی هم که مسئولیت پذیرفتند، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در دولت، پیش از این هم در بدنه حاکمیت کشور بودند و از سوئیس نیامدند!
سردار سلامی گفت: هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد و در زمان و مکان مناسب این انتقام‌ها گرفته خواهد شد.
این کودک خردسال که در یک تابوت بی نشان در یک دخمه اتریشی پیدا شد، به خوبی حفظ شده بود و استخوان‌ها و اندام‌های او علایم راشیتیسم (نرمی استخوان) و ​​ذات‌الریه را نشان می‌داد.
فارغ از اینکه اظهارنظر‌های سید‌احمد علم‌الهدی نظر شخصی او باشد یا بیان‌کننده نظر دولتی که به تعبیر ایشان دولت متدینین است، انتقاد‌های تند او به وزیر همین دولت محل سؤال است. آیا علم‌الهدی با بیان چنین جملاتی قصد دارد زمینه تغییرات در کابینه را فراهم کند؟ بسیاری با توجه به اعمال نفوذ و اعمال دیدگاه‌های او در دولت، به‌خوبی از تأثیرحرف‌های علم‌الهدی بر دولت آگاه هستند، ولی دمیدن در این فضای دوقطبی، تقسیم ورزشکاران زن ایرانی به محجبه و غیرمحجبه و اشاره به تبعیض در این زمینه، آن‌هم در این برهه کنونی، تصمیمی بجاست؟
دلیل اصلی این انتقال‌های بزرگ را می‌توان ولخرجی و هزینه‌های سنگین لیگ‌های عربی دانست تا ستارگان بزرگ و سرشناس فوتبال را به لیگ خود بیاورند.
اظهارنظر وزیر آموزش و پرورش، یک گاف و البته شاید هم نوعی فرافکنی بوده است تا پاسخی به انتقاد‌های گسترده از نبود عدالت آموزشی در کشور باشد.
دیروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، در توییتی به انتقاد‌های همتی از دولت رئیسی پاسخ داد. همتی رئیس پیشین بانک مرکزی هم امروز پاسخ او را نوشت.
یک توصیه مهم برای مبتلایان به آبله میمونی
این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقاد‌های ملی‌پوش‌های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.
نزدیک به یک ماه تا پایان بازار تابستانی باقی مانده و هنوز انتظار می‌رود که انتقال‌های مهمی در پیش باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ