پدیده اسپانیایی دنیای تنیس امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی کویینزکلاب مسابقه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به تبلیغات مواد مخدر و روان‌گردان در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: امروزه مواد روان‌گردان جدید در بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع و با تبلیغاتی مانند «برای رایحه درمانی»، «برای مصرف انسانی نیست»، «مورد استفاده در بخور»، «آرام‌بخش»، «شادی‌آور» و... و به منظور گمراهی مصرف‌کنندگان و مراجع کنترلی عرضه می‌شوند.
تاثیر اجتماعی بو‌ها به بهترین وجه در دنیای تجارت تایید شده است. ثابت شده که پراکندگی یک رایحه مطبوع در یک مرکز خرید نه تنها به طور مثبت درک خریداران را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش مقدار پول خرج شده (به ویژه توسط جوانان) می‌شود. نکته مشابهی را می‌توان در رستوران‌ها در رابطه با زمان صرف شده و پول صرف شده تایید کرد. برخی از بو‌ها هم چنین می‌توانند مبالغ قمار شده در کازینو را افزایش دهند.
ریحان یکی دیگر از گیاهان محبوب در آشپزی است که رایحه قوی، آن را به یکی از اجزای اصلی غذا، از ایتالیایی تا تایلندی، تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید پستو درست کنید، یا می‌خواهید پشه‌ها را دور نگه دارید کافی است یک گلدان ریحان داشته باشید. جالب اینکه حتی مجبور نیستید بین استفاده از برگ‌ها در آشپزی یا خرد کردن آن‌ها برای از بین بردن پشه‌ها انتخاب کنید چرا که ریحان در تمام تابستان برگ‌های تازه می‌دهد و کافی است آن‌ها را بچینید تا گیاه به تولید خود ادامه دهد.
محققان دانشگاه هنگ کنگ یک سیستم تولیدکننده بو برای محیط های واقعیت مجازی ابداع کرده اند که روی صورت قرار می گیرد با کمک یک محرک بوهای مختلفی را ایجاد می کند.
در تصویر منتشر شده توسط جیمز وب شاهد ستاره‌ای هستیم که از آن به عنوان «ولف–رایه» یاد می‌شود، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین اجرام آسمانی.
هنگامی که عطر سی‌کی وان (CK One) کلوین کلاین در سال ۱۹۹۰ به بازار عرضه شد، در صنعت عطر انقلابی به وقوع پیوست. این عطر نه تنها رایحه نت‌های آناناس، نارنگی، ترنج، هل، لیمو و پاپایا را داشت، بلکه یکی از اولین عطر‌های بدون‌جنسیتی بود که محبوب شد و راه را برای ساخت عطر‌های تک‌جنسیتی دیگر هموار کرد.
محققان با استخراج عطر-منظره در مصر باستان می‌توانند بفهمند که مردمان باستان این بو‌ها را چگونه تفسیر می‌کردند. رایحه یکی از قوی‌ترین تجربه‌های انسان است. افراد می‌توانند تفاوتِ بو‌ها را به خوبی تشخیص دهند. امروزه، دانشمندان می‌دانند که بو‌ها می‌توانند به سرعت خاطرات را تحریک کنند؛ و اغلب هر بویی معنایی دارد که با آن تداعی می‌شود. بوی کباب و چمن یادآور خاطرات تابستان است.
یک فرمانده سابق سپاه گفت: فامیلی خانم آمر به معروف ربیعی بود در حالی که نام کامل من سیدعلیرضا ربیعی هاشمی است و ایشان رایحه ربیعی هستند.
غذا‌های فراوری‌شده اقلامی هستند که شمار اندکی از اجزای کامل و طبیعی دارند و اغلب حاوی رایحه، رنگ و سایر افزودنی‌ها هستند. در فهرست طولانی غذا‌های فراوری‌شده می‌توان از نان‌های فانتزی، کراکرها، نان‌های شیرینی، اسنک‌های سرخ‌شده، پنیر خامه‌ای، بستنی، شیرینی، نوشابه‌های گازدار و هات‌داگ نام برد. غذا‌های آماده منجمد هم در صدر غذا‌های فراوری‌شده قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ