لمینه یامال در سن 16 سالگی اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و مثال کادیز به میدان رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس ارشد مطالعات زنان طی یادداشتی به موضوع حجاب و مدرنیته‌ مردسالار پرداخت.
جان اوزون، پدیده نورمبرگ، موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ثبت هت تریک در جام حذفی آلمان شده را به نام خودش ثبت کند.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
مدافع شمس آذر پایه گذار گل تیمش بود ولی خوش شانس نبود تا این موضوع منجر به برد تیمش شود.
نماینده جزایر فارو در حالی در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارد که تقریبا هیچ یک از بازیکنانش فوتبالیست تمام وقت نیستند.
نوآ درویش، پدیده 17 ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
محققان دانشگاه شیکاگو نخستین شواهد از یک پدیده به نام «ابرشیمی کوانتومی» را ردیابی کرده اند این پدیده از مدت ها قبل پیش بینی شده اما تایید نشده بود.
فصل گذشته محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس موفق شد با قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرمزها، خوش درخشیده و پدیده این تیم لقب بگیرد.
سرخیو آریباس، بازیکن تیم رئال کاستیا، مورد توجه باشگاه بایرلورکوزن و ژابی آلونسو قرار دارد.
ژاوی سیمونز در سودای ترک یک ساله باشگاه فرانسوی قصد عزیمت به آلمان را دارد.
یسیک انگانکام، بازیکن فصل گذشته هرتابرلین، پس سقوط این تیم به دسته پایین‌تر به آینتراخت فرانکفورت پیوست.
به گزارش رادیو RMC، بردلی بارکولا، وینگر المپیک لیون، از اولویت‌های خرید لوئیس انریکه محسوب می‌شود.
پدیده ۱۸ساله اروپا به رئال مادرید پیوست
محمدرضا خالدآبادی این روزها با شیوه‌ای خاص تمرینات خود در هوادار را پیگیری می‌کند.
ال‌نینو معمولاً هر دو تا هفت سال رخ می‌دهد؛ بااین‌حال، تناوب دقیق آن نامشخص و غیرقابل‌پیش‌بینی است. این پدیده می‌تواند تا چند ماه و در مواردی حتی تا یک یا دو سال ادامه پیدا کند. اختلاف‌نظر‌ها در مورد آثار تغییر اقلیم بر شدت وقایع ال‌نینو بسیار است و نمی‌توان حکمی قطعی دراین‌باره داد؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که افزایش دمای جهانی می‌تواند باعث افزایش فرکانس رویداد‌های ال‌نینو و لانینا شود.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
برطبق گزارش نیویورک‌تایمز که بر اساس نظرسنجی از ۲۲۰۰ بزرگسال آمریکایی در سال ۲۰۲۳ انجام شده است، از هر ۵ زوج ۱ زوج حداقل گاهی‌اوقات در اتاق‌های جداگانه خانه می‌خوابند. ممکن است این پدیده خیلی رایج نباشد، اما نشان می‌دهد که حداقل زوج‌ها گاهی دوست دارند که آن را امتحان کنند.
باشگاه چلسی به صورت رسمی از تکمیل قرارداد پدیده جامائیکایی خبر داد.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
لیونل مسی محبوب بود اما جام جهانی این محبوبیت را به مرز انفجار رساند.
هری سوتار مدافع ۱۹۸ سانتی‌متری، پدیده استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.
بازی امشب بایرن برابر بارسا جدالی حیثیتی بین جمال موسیالا و گاوی نیز محسوب می شود. پدیده بایرن می خواهد ثابت کند که جوایز کوپا و پسرطلایی 2022 حق او بودند.
منابع سعودی از جاری شدن سیل در یکی از سوزان ترین و خشکترین صحراهای جهان یعنی ربع الخالی خبر دادند که پدیده نادری در نوع خود محسوب می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ