محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
نخست وزیر عراق در نشست سالانه روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان، دفاع از حقوق زنان را پیش از مسئولیت قانونی، یک مسئولیت انسانی و اخلاقی توصیف کرد.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره کابینه این رژیم، شدیداً انتقاد کرد.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
فینال لیگ برتر هندبال بانوان ایران در حالی با قهرمانی تیم سنگ آهنگ بافق یزد به اتمام رسید که بازیکنان دو تیم معتقدند شاهد برگزاری لیگی متفاوت در این دوره بودند.
علیرضا کمالی بازیگر مشهور سینما با انتشار یک یادداشت معنادار و متفاوت در اینستاگرام اش حمایت همه جانبه خودش از رسول خادم را اعلام کرده است.
شهاب، سردسته باند اظهاراتی متفاوت از شاکی بیان کرد و گفت: من سنگتراشی داشتم. شاکی سنگ هایش را پیش من می‌آورد تا برش بزنم. من آبدارچی او نبودم. بعد هم نمایندگی فروش محصولات یکی از شرکت‌های خودروسازی را داشتم و سال ۹۵ من حدود ۳۰۰ خودرو پیش خرید کردم. اما از آنجایی که این خرید و فروش هایم باعث برهم زدن نظم بازار شده بود مرا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر کرده و به زندان افتادم و محکوم به اعدام شدم.
رشیدی در واکنش به اظهاراتی در خصوص مقایسه کشور‌ها برای تعطیلی مدارس با شاخص‌های متفاوت نسبت به ایران گفت: مقایسه کشور‌ها کار درستی نیست و هر کشوری مبنای خود را دارد. وزارت بهداشت باید مشخص کند چه شرایطی برای کودکان مضر است؟ ما باید باتوجه به شرایط و سیستم درمانی موجود، شاخص‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با آن را تعیین کنیم.
توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
ملا هیبت الله علیرغم تمایل جناح‌های سیاسی این مجموعه برای عادی سازی مناسبات با کشور‌های خارجی و در واقع قرار گرفتن در چارچوب نظم پذیرفته شده بین المللی، با اولویت دهی به مبانی ایدئولوژیک مد نظر خود و حلقه اطرافش، بر ادامه راهی متفاوت تاکید داشته و این معنا را در مواضع و اظهارات وی به خوبی می‌توان دریافت.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات تقطیع شده سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
با اظهار نظر دو مقام مسئول در فدراسیون فوتبال هنوز مشخص نیست که عضو جنجالی هیات رئیسه به محل کارش بازخواهد گشت یا خیر.
اظهارات جنجالی و تند حسن عباسی به بازیکنان فوتبال و همسران شان بازخورد‌های متفاوت و تندی را در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ