رئیس موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: تغییر اقلیم از طرف دیگر سبب افزایش سطح آب در جنوب کشور شده و ما با دو پدیده کاهش در شمال و افزایش تراز آب در جنوب روبرو خواهیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و کاهش دما در نیمه‌جنوبی و کاهش نسبی دما تا چهارشنبه (۱۸ مرداد) در سایر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
تعداد کاربرانی که مشکل دسترسی به یوتیوب را گزارش می‌کردند تا ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح جمعه، به ۱۸ نفر کاهش پیدا کرد. همچنین تعداد کاربرانی که اختلال در دسترسی به یوتیوب تی وی را گزارش کرده بودند، از بیش از ۳۰۰۰ نفر، به دو نفر کاهش یافت.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
بررسی آمار مربوط به واردات و صادرات فولاد در سال ۱۴۰۱ حکایت از آن دارد که اگرچه واردات در این حوزه رشد قابل توجهی داشته اما در مقابل صادرات در مجموع با کاهش ۴ تا ۱۸ درصدی مواجه شده است.
طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. در مجموع قریب به ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تن انواع اقلام فولادی (شمش، محصولات و مقاطع فولادی و آهن اسفنجی) صادر شده که نسبت به میزان صادرات صورت گرفته در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افت چهار تا ۱۸ رصدی رخ داده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) نیمه ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ فروردین) وزش باد شدید تا خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود و مهمترین پدیده جوی طی این دو روز به‌ویژه در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس و البرز و شمال شرق کشور است.
سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور برای ۱۸ استان هشدار سرمازدگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
از فروردین تا بهمن سال‌جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۱۳۷ هزار تن نهاده دامی وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
شاخص کل بورس طی روز جاری با کاهش حدود ۱۲ هزار واحدی تقریبا به ۶۰۰ ،۱ هزار واحد رسید تا بیم سقوط آن به کانال ۵۰۰ ،۱ هزار واحد تقویت شود. آیا فردا شاخص کل به این کانال سقوط خواهد کرد؟
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی و با اشاره به ادامه پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا اعلام کرد که آلودگی هوا از روز شنبه (۸ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و تا ظهر یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) پایان می‌یابد.
براثر این مخاطرات احتمال افزایش شاخص آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک به‌ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.
واردات نهاده های دامی تا پایان آذر ۱۴۰۱، ۹ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۴۲۶ تن بوده که درمقایسه با واردات ۱۳ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۹۹ تنی این کالا دردوره مشابه سال گذشته کاهش ۲۶ درصدی را نشان می دهد.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اصلاح ۱۸ تقاطع تا پایان سال و کاهش ۱۱۵ کیلومتری راه مردم خبر داد.
تصمیمات اوپک لایه‌های سیاسی دارد، واردات بنزین نداریم ، کاهش ۱۸ درصدی آب سد ها نسبت به سال گذشته و قطع انشعاب مشترکان پرمصرف مصرف از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
استاندار تهران گفت: در طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات می‌خواهیم زمان شروع فعالیت ادارات را ۲ ساعت شناور کنیم به عنوان مثال کارمند از ساعت هفت تا ۹ صبح می‌تواند به محل کار بیاید به شرطی که زمان فعالیت روزانه هشت ساعت کار را رعایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ