رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر لزوم تحویل هر چه سریع‎تر پیکر شهید خضر عدنان از سوی رژیم صهیونیستی به خانواده این شهید فلسطینی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه پس از سفر خود به عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
متوسط بارندگی و طبیعت خشک و نیمه خشک ایران، لزوم اجرای طرح کاشت درخت را دو چندان می‌کند.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته‌ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس جمهور ترکیه در یک گفتگوی تلفنی در خصوص تداوم حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند.
هنیه با تاکید بر این‌که نتایج نبرد «ثار الاحرار» بحران دشمن را عمیق‌تر کرد، گفت: پیروزی گروه‌های مقاومت و در راس آن‌ها سرایا القدس بر قدرت و وحدت در میدان و در عرصه سیاسی متمرکز بود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین انتخاب دوباره او را به دبیرکلی این جنبش تبریک گفت و بر حمایت دو جنبش از یکدیگر در مسیر مقاومت تأکید کرد.
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که لیورپول کیفیت خود را به عنوان فینالیست دوره قبل چمپیونزلیگ حفظ کرده است.
ابو هنیه گفت که یک مکانیسم ضمنی وجود دارد که می‌توان در روند انتخاب جانشین الظواهری برای رهبری القاعده که مربوط به محل اختفای وی است، برجسته کرد. وی تاکید کرد که طالبان در این روند نقش دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تاکید کرد: ملت به خوبی می‌دانند که بسیج جان فدای آن‌هاست و برای امنیت ایران اسلامی خون خود را هدیه می‌کند.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تاکید کرد: شمشیر قدس تا بیرون راندن اشغالگران در نیام نخواهد رفت.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان از دیدارش با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تصویری منتشر کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نبرد مقاومت برای آزادی اسرای فلسطین از زندان های رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود ادامه دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر اینکه روابط حماس و جهاد اسلامی در وضعیت عالی قرار دارد، گفت: برخی کشورهای غربی می خواستند از سفر هیئت حماس به مسکو جلوگیری کنند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن ابراز رضایت از نتایج سفر هیئت این جنبش به مسکو تأکید کرد که روابط روسیه و فلسطین در چند سال اخیر روند برنامه ریزی شده به خود گرفته است.
خبرنگاران لازم است با مراجعه به سامانه my.gov.ir (درگاه ملی خدمات دولت هوشمند) و ورود به بخش " مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران" نسبت به دریافت اینترنت اقدام کنند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.
شبکه خبری المیادین از تماس های رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با مصر، قطر و سازمان ملل پیرامون نقشه های صهیونیست ها برای تعرض به مسجدالاقصی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ