اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تاکید کرد: شمشیر قدس تا بیرون راندن اشغالگران در نیام نخواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با رئیس پارلمان لبنان خواستار دخالت مثبت نبیه بری برای توقف درگیری در اردوگاه عین الحلوه لبنان شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته‌ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.
رئیس‌ دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز سه‌شنبه با وزیر اطلاعات مصر در قاهره دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شهادت پنج نفر از مبارزان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل در مناطق مرزی لبنان را تسلیت گفت.
سماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به راهپیمایی موسوم به پرچم صهیونیستها واکنش نشان داد و به شکنندگی امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر لزوم تحویل هر چه سریع‎تر پیکر شهید خضر عدنان از سوی رژیم صهیونیستی به خانواده این شهید فلسطینی تاکید کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از سفر قریب‌الوقوع رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ایران بنا به دعوت وزیر خارجه کشورمان خبر داد.
برای داشتن گونه‌های برجسته، لازم نیست نگران ذخیره چربی و در نتیجه چاقی بدن باشید. یک رژیم غذایی سالم همراه با یوگای صورت، ورزش‌ها و برخی درمان‌های ساده DIY می‌تواند به طور طبیعی پوست افتاده و یا گونه‌های لاغر شما را تقویت کند و گونه‌های پف‌کرده و پُر به شما هدیه بدهد.
در اوج تنش‌ها میان مقاومت و رژیم صهیونیستی که همزمان با ماه مبارک رمضان رخ داده است، دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
رژیم غذایی اتکینز (عاری از قند، شکر، غلات و برنج و حبوبات و میوه‌های پرکربوهیدرات) بر زندگی جنسی سوسک‌های آلمانی نیز تاثیر گذاشته است. سوسک‌های نر تا پیش از جهش رخ داده و مقاومت ایجاد شده در برابر شکر یک هدیه عروسی چرب و شیرین را از غده‌ای در پشت خود بیرون می‌آوردند تا جفت‌های احتمالی را وسوسه کنند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با جمعی از علمای اسلامی در دوحه دیدار و گفتگو کرد.
اسماعیل هینه در گفتگوی تلفنی، آزادی اسیر کریم یونس از زندان رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به سران و رهبران کشورهای اسلامی درباره طرح های خطرناک کابینه جدید رژیم صهیونیستی در قبال تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، خواستار حمایت سران عربی از ملت و مقاومت فلسطین شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نبرد مقاومت برای آزادی اسرای فلسطین از زندان های رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود ادامه دارد.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی حزب لیکود به حکم دادگاه مجبور است هدیه ۳۰۰ هزار دلاری که در دوران نخست وزیری‌اش دریافت کرده را باز پس دهد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر اینکه روابط حماس و جهاد اسلامی در وضعیت عالی قرار دارد، گفت: برخی کشورهای غربی می خواستند از سفر هیئت حماس به مسکو جلوگیری کنند.
وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ